logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

2 pary słuchawek z mikrofonem podłączone do laptopa

RudaZielona 01 Gru 2020 11:19 2427 8
REKLAMA
  • #1 19081695
    RudaZielona
    Poziom 4  
    Mam pytanie. Moje dzieci mają zdalną naukę, sa w jednej klasie i muszą mieć słuchawki. Mam tylko 1 laptopa. Czy jeśli podłącze 2 pary słuchawek z mikrofonem do laptopa (jedno wejscie) to czy obydwa mikrofony będą działać? Laptop Lenovo ideapad 100. Jestem laikiem jeśli chodzi o sprzęt, więc proszę o wyrozumiałość:)
  • REKLAMA
  • #2 19081754
    tzok
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 6461
    Nie, nie będą działać. Skoro 2 osoby korzystają z jednego laptopa, to mogą korzystać z głośników i wbudowanego mikrofonu.
  • #3 19081761
    RudaZielona
    Poziom 4  
    Niestety nie mogą. Pani słyszy poglos i wymagania są żeby były słuchawki :/
  • REKLAMA
  • #4 19081781
    palmus
    Poziom 34  
    Ocena: 742
    Spróbuj "odsunąć" kablem głośniki od laptopa.
  • REKLAMA
  • #5 19081793
    RudaZielona
    Poziom 4  
    Już tak robiłam. Niestety Pani nadal słyszy. Grupa 5 osób, pozostałe dzieci są na słuchawkach, więc to ewidentnie nasza "wina".
  • REKLAMA
  • #7 19081835
    RudaZielona
    Poziom 4  
    Hm, no na to nie wpadłam :D dzieki wielkie :) to kupię zwykle słuchawki w takim razie.
  • #8 19081845
    sunrise84
    Poziom 42  
    Ocena: 876
    Zwykłe normalne słuchawki i rozgałęźnik na dwa mini jacki 3,5 mm .
    Pierwszy lepszy kumaty koleś w sklepie audio ci pomoże .
    Jedyna uwaga jest taka że może być trochę ciszej słychać kiedy dwie pary słuchawek będą w jednym wyjściu podpięte .
  • #9 19081848
    RudaZielona
    Poziom 4  
    Oki. Dziękuję za pomoc :)

Podsumowanie tematu