Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Iveco 35c15 brak mocy silnik 3.0 hpi

szymon.szwedowski 05 Dec 2020 21:46 1314 6
  • #1
    szymon.szwedowski
    Level 2  
    Witam może ktoś z forum miał podobny problem.
    Iveco 35c15 rok 2010 silnik 3.0 hpi ten sam co w ducato boxer itp.
    Samochod ciezko odpalił przyczyna był uszkodzony rozrusznik, po wymianie samochód odpala na dotyk lecz pojawił się problem z mocą. Samochod zachowuje się jak by turbo nie podpisało.
    Zostało sprawdzone praktycznie wszystko i samochód dalej nie ma mocy.
    Po przekreceniu kilka razy razplony od razu wyrzuca błędy wtryskiwaczy i egr.
    Może ktoś na jakieś pomysły bo 3 elektryków już się poddało.
  • #2
    DoctorCar
    Level 18  
    Skoro wyrzuca błędy to już coś. Od Egr to one raczej mocy nie traciły ale błędy wtryskiwaczy to już jakis punkt zaczepienia.. Podaj kody błędów, a na początek do sprawdzenia wiązka, a drugą rzeczą są same sterowniki silnika które w nich padają
  • #3
    szymon.szwedowski
    Level 2  
    Komputer podmieniony z innego iveco o tych samych numerach wgrany Soft i dwie wyrzuca te same błędy. Na samochodzie była spawana zabudowa i pierwsze co przyszło mi do głowy to to ze komputer spalony po spawanie ale tak jak pisałem na drugim te same objawy.
    Silnik zapala dobrze skręca się ba obroty do końca ale bardzo bardzo słabo zachowuje się jak by miał 60km A nie 150.

    Dodano po 5 [minuty]:

    Powyzej 4 tyś obrotów wyrzuca EDC
  • #4
    Megawe
    Level 34  
    Może być problem z przepływem spalin.
    Przed elektryczna pompką paliwa na ramie jest filterek paliwa.
    Czy pompka głośno pracuje ?
  • #5
    sigwa18
    Level 39  
    Po odb2 można sprawdzić ciśnienie doładowania. Powinno byc ok 1 bara na plus przy max mocy.
  • #6
    DoctorCar
    Level 18  
    Dalej nie wiemy jakie masz tam błędy. Też dopiero co robiłem takie Iveco i EDC zapalal się bo DPF za duże ciśnienie różnicowe było. Kolega Megawe dobrze podpowiada, poluzuj DPF i zobacz czy różnica, a najlepiej
    1. Kody błędów
    2. Ciśnienie doładowania, ciśnienie paliwa, ciśnienie różnicowe, MAF i zrzut ekranu tych parametrów przy pełnym gazie przy ok 3000RPM to będzimy mieli jakiś zarys problemu
  • #7
    szymon.szwedowski
    Level 2  
    Dziękuję Panowie za zainteresowanie tematem. Samochod stoi i elektryka już tydzień jutro postaram się aby podał mi kody błędów to wrzucę na forum. W tym modelu pompka jest w zbiorniku A nie jak w starszych modelach przepływowa. Jest to rocznik 2010 więc nie wiem czy on ma już dpfa. Kontrolka na zegarach jest. Kolega z forum podpowiada że przyczyną błędów wtryskiwaczy może byc sada na katalizatorze