Witam serdecznie,
głowa mi już pęka od nadmiaru treści związanych z ładowarkami do akumulatorków AA.
Mój tata używa około 24szt akumulatorków AA w fotopółapkach więc szybko się zużywają i ciągle musi je ładować.
Wpadłem na pomysł aby kupić mu pod choinkę dobrą w miarę szybką ładowarkę.
Budżet to max 150zł za 2 ładowarki na 4 baterie.
Co polecacie?
Jest coś wartego zakupu co będzie szybko i bezpiecznie je ładować, pokazywało pojemość tych ogniw, inf jak już któryś paluszek przestanie działać i ewentualnie zregeneruje te które już szwankują?
Nie znam się na tym więc proszę Was o pomoc...
Co do ładowarki sprzedający na allegro polecali mi Xtar VC8... Zastanawia mnie czy lepszym wyborem nie będzie zakup 2x Xtar VC4/VC4S lub everActive NC-1000 PLUS?
Chce kupić coś raz, a dobrze ale nie za miliony monet.
Proszę o pomoc i inf. co polecacie?
Przy okazji jakie tanie i pojemne akumulatorki AA polecacie?
a baterie VARTA https://allegro.pl/oferta/4-x-akumulatorki-va...v9G84DngIqA0mBa8fVnpVdwP_3D0-Zq2m1Na_KH4B4m_w
głowa mi już pęka od nadmiaru treści związanych z ładowarkami do akumulatorków AA.
Mój tata używa około 24szt akumulatorków AA w fotopółapkach więc szybko się zużywają i ciągle musi je ładować.
Wpadłem na pomysł aby kupić mu pod choinkę dobrą w miarę szybką ładowarkę.
Budżet to max 150zł za 2 ładowarki na 4 baterie.
Co polecacie?
Jest coś wartego zakupu co będzie szybko i bezpiecznie je ładować, pokazywało pojemość tych ogniw, inf jak już któryś paluszek przestanie działać i ewentualnie zregeneruje te które już szwankują?
Nie znam się na tym więc proszę Was o pomoc...
Co do ładowarki sprzedający na allegro polecali mi Xtar VC8... Zastanawia mnie czy lepszym wyborem nie będzie zakup 2x Xtar VC4/VC4S lub everActive NC-1000 PLUS?
Chce kupić coś raz, a dobrze ale nie za miliony monet.
Proszę o pomoc i inf. co polecacie?
Przy okazji jakie tanie i pojemne akumulatorki AA polecacie?