logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Dobór cewki do układu zasilania LED 80W w Helios - poszukiwanie zamiennika

zwirektom 20 Gru 2020 13:04 1398 16
REKLAMA
  • #1 19126214
    zwirektom
    Poziom 10  
    Witam . Mam problem z układem zasilania LED.. 80W . Problem jest w doborze cewki... Bo resztę elementów jestem
    wstanie spokojnie zdiagnozować i wymienić. Niestety nie znam się zbytnio na układach zasilania w dla ledów . Najlepiej by było zaadaptować coś w zamian. Dobór cewki do układu zasilania LED 80W w Helios - poszukiwanie zamiennika Dobór cewki do układu zasilania LED 80W w Helios - poszukiwanie zamiennika Dobór cewki do układu zasilania LED 80W w Helios - poszukiwanie zamiennika Dobór cewki do układu zasilania LED 80W w Helios - poszukiwanie zamiennika
  • REKLAMA
  • #2 19126388
    adamjur1
    Poziom 42  
    Ocena: 1003
    A może coś więcej o LED 80W?
    Jakaś tabliczka/ nalepka znamionowa, może ktoś ma z upalonymi LED-ami...
    Pozdr. J.
  • #3 19126624
    zwirektom
    Poziom 10  
    Dobór cewki do układu zasilania LED 80W w Helios - poszukiwanie zamiennika
  • #4 19127117
    E8600
    Poziom 41  
    Ocena: 2535
    Trzeba wymontować ze sprawnej i zmierzyć indukcyjność dławika.
    Względnie ubogi zasilacz jak na 80 W.
    Trzonek E40 wiec pewnie z jakiejś latarni ten LED?
  • REKLAMA
  • #5 19127153
    zwirektom
    Poziom 10  
    Tak jest zarowka z e40 do latarni. I z wszystkich przesłanek wychodzi mi ze diody led sa ok tylko zasilanie padło.
  • #6 19127400
    E8600
    Poziom 41  
    A coś sprawdzałeś? Tam na wejściu 230 V masz czarny bezpiecznik następnym podejrzanym jest mostek prostowniczy.
  • #7 19127549
    zwirektom
    Poziom 10