Witam
Silnik Mercedes 2.2 CDI OM651.950 2017r Vito 447
Zatarło mi turbinę. Wymieniany silnik na gwarancji, przejechane 70tyś. Brak opiłków w oleju i filtrze.
Ciśnienie oleju na biegu jałowym 2 Bary.
Po dodaniu gazu 3,5tyś/obr także 2 Bary gdy od puszę gaz wskakuje na chwilę na 3 Bary.
Jest tam jakoś regulowane ciśnienie oleju?? Jest taki regulator w silniku A6511800115. Jak on działa?? Czy to tylko zawór do dysz tłoków?? Czy jednak mam coś uszkodzone w silniku??
Wartości producenta.
Ciśnienie oleju Minimum na biegu jałowym 0,9 bar
Ciśnienie oleju min. Przy 3 750 obr/min 3,0 bar

Silnik Mercedes 2.2 CDI OM651.950 2017r Vito 447
Zatarło mi turbinę. Wymieniany silnik na gwarancji, przejechane 70tyś. Brak opiłków w oleju i filtrze.
Ciśnienie oleju na biegu jałowym 2 Bary.
Po dodaniu gazu 3,5tyś/obr także 2 Bary gdy od puszę gaz wskakuje na chwilę na 3 Bary.
Jest tam jakoś regulowane ciśnienie oleju?? Jest taki regulator w silniku A6511800115. Jak on działa?? Czy to tylko zawór do dysz tłoków?? Czy jednak mam coś uszkodzone w silniku??
Wartości producenta.
Ciśnienie oleju Minimum na biegu jałowym 0,9 bar
Ciśnienie oleju min. Przy 3 750 obr/min 3,0 bar
