logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Drukarka do personalizowanych papierków na krówki: urządzenia cyfrowe, EcoTank Epson, etykieciarki

janekkalinowsky 20 Kwi 2021 18:26 1653 5
REKLAMA
  • #1 19391524
    janekkalinowsky
    Poziom 1  
    Cześć,

Szukam urządzenia oraz papieru, na którym mógłbym drukować personalizowane papierki do krówek. Niestety jestem dość zielony w temacie, przeszukuję już od tygodnia internet i forum i nie potrafię znaleźć optymalnego rozwiązania. Mój budżet to koło 4 - 6 tys. Moglibyście coś polecić? Myślałem już chyba o wszystkim od urządzeń cyfrowych, po EcoTanki z epsona kończąc na etykieciarkach ale nie potrafię nic znaleźć. Brałem pod uwagę papiery fotograficzne 90 - 115 g, kreda chyba odpada z tego co wyczytałem, przy etykieciarkach nie potrafię znaleźć urządzenia drukującego na zwykłym papierze powlekanym bez kleju - praktycznie wszystkie te urządzenia drukują na rolkach z papierem samoprzylepnym. Z góry dzięki za pomoc!
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 19391665
    Ryszard49
    Poziom 39  
    Ocena: 1004
    Jeżeli opakowania dla domu to można wszystko, jeżeli z wprowadzeniem do sprzedaży to przede wszystkim papier do kontaktu z żywnością oraz takie same farby. Regulują to normy zawarte w rozporządzeniach ​ogólnych​ i szczególnych aktów prawnych.
  • REKLAMA
  • #4 19392734
    SilverGTA
    Poziom 22  
    Ocena: 94
    Małe papierki są cięte z dużych arkuszy.
  • REKLAMA
  • #5 19392917
    Ryszard49
    Poziom 39  
    Ocena: 1004
    SilverGTA, napisał:
    Cytat:
    Małe papierki są cięte z dużych arkuszy.

Tak zawija się cukierki ręcznie, pakowanie przemysłowe odbywa się ze wstęgi.
    Ręczne pakowanie krówek:
    Link
    Maszynowe pakowanie cukierków:
    Link
  • #6 19393353
    01_cezi
    Poziom 23  
    Ocena: 92
    Są dwie drogi : legalna, zgodna z przepisami i ta druga.