logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Podłączenie kotła gazowego 1f z zasobnikiem Galmet/Kospel 200l zastępując piec Termet 2f

KarolM3 26 Lip 2021 19:10 1074 9
REKLAMA
  • #1 19537056
    KarolM3
    Poziom 5  
    Ocena: 1
    Witam mam takie pytanie trochę szukałem po internecie informacji, pytałem na innym forum ale nie uzyskałem dokładnej odpowiedzi, wiem że jestem laikiem w tych sprawach ale chciałem zapytać co trzeba do podłączenia kotła gazowego 1funkcyjnego z zasobnikiem Galmet lub kospel 200l, mieszkanie niedawno kupiłem od dewelopera i jest podłączony piec gazowy Termet 2fynkcyjny teraz podłączenie zamiast niego 1f, takie rzeczy jak rurki kolanka itp. wiem że to wedle umiejscowienia tylko chodzi mi jakie naczynia bezpieczeństwa, czy jakaś pompka cyrkulacyjna oraz inne rzeczy, zasobnik będzie zamontowanych na poddaszu 5m nad piecem
  • REKLAMA
  • #2 19537076
    bumble
    Poziom 40  
    Ocena: 1194
    Kocioł 1f powinien mieć naczynie w sobie zabudowane. Może napisz jaki to kocioł.
  • #3 19537112
    KarolM3
    Poziom 5  
    Kocioł Termet gold plus
  • REKLAMA
  • #4 19537523
    bumble
    Poziom 40  
    Mnie go wyświetla jako dwufunkcyjny. Bądź uprzejmy podać pełna nazwę i typ. Masz do nie go instrukcje także montażu nawet z wymiarami przyłączy.
  • #5 19537910
    KarolM3
    Poziom 5  
    Termet EcoCondens Gold Plus 25. Są dwa rodzaje tego samego pieca jeden 2f a drugi 1f
  • #6 19537960
    BUCKS
    Poziom 39  
    Ocena: 1087
    bumble napisał:
    Mnie go wyświetla jako dwufunkcyjny

Nie wiem, gdzie szukasz ale Termety są w wersji 1-funkcyjnej jak i 2-funkcyjnej.

KarolM3 napisał:
    chodzi mi jakie naczynia bezpieczeństwa, czy jakaś pompka cyrkulacyjna

Naczynie przeponowe dla c.o. jest w kotle, jeśli wielkość zładu wody w instalacji c.o. nie wymaga montażu dodatkowego naczynia do c.o. to tę kwestię masz z głowy.