logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Vectra C 1.9 cdti 120km - brak mocy po odpaleniu, kontrolka engine, kody błędów P0400, P2297

Vicki2008 31 Lip 2021 00:54 4107 7
REKLAMA
  • #1 19543012
    Vicki2008
    Poziom 2  
    Witam

Przeglądałem forum i nie znalazłem podobnego przypadku, mianowicie:

Zakupiłem Vectre C 1.9 cdti 120km - przejechałem około 2000 kilometrów i było wszystko ok do czasu kiedy ruszałem na krótkiej uliczce beż redukcji (przeciągłem na pierwszym biegu - proszę bez hejtu) i wtedy coś strzeliło pod maską.. auto zgasło. Od tamtego momentu zanim gdziekolwiek chce jechać, muszę odczekać chwile po odpaleniu silnika inaczej auto nie ma mocy. Nie znam się na naprawie też temu zakładam temat. Dodam że był w dwóch warsztatach i mechanicy nie wiedzą co może być przyczyną, sprawdzali rurki wężyki i wg nich jest wszystko ok.
    Co jeszcze dodam to to że od tamtego czasu pali się kontrolka engine i przestał działać tempomat.

Kody błędów z czytnika

P0400
    P2297

Proszę o jakieś wskazówki

Dziękuję
  • REKLAMA
  • #2 19543033
    trojan 12
    Poziom 40  
    Ocena: 1115
    Najnormalniej zarżnąłeś turbinę. Ciśnienie oleju nie zaczęło smarować a silnik dostał buta.

Przyznaję rację koledze sunrise 84- nie znam się. Proszę autora o podanie przyczyny po naprawie.
  • REKLAMA
  • #3 19543044
    user64
    Poziom 36  
    Ocena: 695
    Zawór EGR i sonda lambda do sprawdzenia.
  • #4 19543301
    worek110
    Poziom 16  
    Ocena: 45
    Wykręć EGR zobacz na krótko go jak pracuje 120km maja do siebie, ze często egr się zawiesza bądź pada ja już u siebie 3 wymieniłem .Wyczyść też czujnik map w kolektorze ssącym .
  • REKLAMA
  • #5 19543330
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • REKLAMA
  • #6 19543365
    sunrise84
    Poziom 42  
    Ocena: 877
    trojan 12 napisał: