Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

FIAT PUNTO 1,2 75KM 1995r

02 Lis 2005 20:11 9320 8
  • Poziom 12  
    Witam. mam problem z moim punciakiem. Obroty na biegu jałowym silnika wynoszą 1500. Co to może być?.



    Moderowany przez Sady:

    Nie piszemy tematów i postów z Caps Lock'iem - regulamin 10.9.

  • Poziom 13  
    jesli nie swieci sie kontrolka sprawnosci silnika proponuje odłączyc akumulator na kilka minut spowoduje to zresetowanie komputerka czesto pomaga w fiacie punto.
  • Poziom 12  
    Witam. Niestety w moim punciaku zepsuty jest regulator biegu jałowego(silnik krokowy) może ktoś wie gdzie można tanio kupić, bo serwis chyba chce ze mnie zedrzeć 550 złoty.
  • Poziom 23  
    sciaganie klem we fiatach nic nie daje chyba ze na centralkach Boscha
  • Poziom 12  
    PRZECZYSCIC SILNIK KROKOWY NA BŁYSK ORAZ GNIAZDO "TŁOCZKA" SILNIKA KROK. JEK TO ZROBISZ TO WLACZ I WYLACZ ZAPLON ZE C3 RAZY BEZ ODPALANIA SILNIKA CELEM USTAWIENIA SIE KROKOWEGO.PO SPRAWIE.:D
  • Poziom 12  
    Witam. Niestety nawet po wymianie na nowiuteńki silniczek nic się nie zmieniło. Po wyłączeniu zapłonu i odczekaniu kilkunastu sekund silniczek zamyka kanał, ale zaraz go otwiera zpowrotem. Po ponownym załączeniu zapłonu kanał zostaje otwarty jeszcze bardziej i chyba stąd te wysokie obroty. Czy może mieć coś wspólnego z tym instalacja LPG?.
  • Poziom 30  
    Instalacja LPG raczej nie (no chyba że instalka jest źle podłaczona). Raczej stawiałbym na ecu(znaczy komp od wtrysku i sterowania iskrą). Pewnie masz "znakomitej" firmy magnet-marelli?
  • Poziom 10  
    Radzę sprawdzić jeszcze czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Rezystancja w temperaturze: -40°:100kΩ; -20°:30kΩ; 0°:10kΩ; 20°:5kΩ; 40°:2,5kΩ; 60°:0Ω;
  • Poziom 12  
    witam, mój fiacik jest, już zdrowy. Niestety padł sterownik, ale fachowcom udało się go naprawić. dzisiaj autko odebrałem, sprawdziłem i wszystko jest OK!. dzięki wszystkim za rady. pozdrawiam.