logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Amica ZWM 676S - wyciek wody przez otwór w płaszczu wodnym mimo oczyszczenia

mtcz 31 Sty 2022 11:05 3501 3
REKLAMA
  • #1 19854733
    mtcz
    Poziom 9  
    Ocena: 1
    Witajcie.
    Jestem początkujący, chociaż kilka urządzeń już naprawiłem.

Ostatnio moja zmywarka Amica ZWM 676S wylała wodę na podłogę w okolicy tylnego lewego rogu. Odkręciłem obudowę, załączyłem zmywarkę i zauważyłem że woda wylewa się poprzez prostokątny otwór w płaszczu wodnym (strzałka niebieska).
    Wydawało mi się że to przez zabrudzenie płaszcza (strzałka czerwona). Wyczyściłem dokładnie to zabrudzenie. Załozyłem płaszcz i woda nadal wycieka przy odpompowaniu wody. Odpływ jest drożny bo przez wąż odpływowy woda też leci.
    Po wylaniu wody na podłogę mruga dioda ECO, co oznacza wyciek ze zmywarki.
    Ktoś ma jakiś pomysł gdzie szukać problemu?
    Amica ZWM 676S - wyciek wody przez otwór w płaszczu wodnym mimo oczyszczenia
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 19856120
    marekr76
    Poziom 14  
    Ocena: 21
    Cześć, zaklejony jest zawór napowietrzający układ odpływyowy. Teraz jest otwarty i woda zamiast do węża wylewa się jak pokazuje niebieska strzałka. Zdemontuj jeszcze raz płaszcz wodny i wyczyść kanał wskazany czewoną strzałką plus zbiorniczek nad czerwoną strzałką w którym znajduje się czarny walec ze stożkowatym zakończeniem. Wiem, jest to wyzwanie, ale sam sobie zasłużyłeś. To właśnie ten zbiornik jest brudny i walec się przykleił w pozycji otwartej. Gdyby się zakleił w pozycji zamkniętej woda mogła by być zasysana przez kanalizację i wyssana ze zmywarki.