logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Zmywarka Bosch SPV53M60EU - jak usunąć pojawiający się błąd E27?

Miroslawszymon 07 Lut 2022 00:12 1938 3
REKLAMA
  • #1 19869159
    Miroslawszymon
    Poziom 2  
    Jak usunąć pojawiający się błąd E27 w zmywarce Bosch i uruchomić zmywarkę?
    Wyłączenie i włączenie zmywarki nic nie daje. Wypięcie przewodu od gniazdka i odczekanie kilkunastu minut też nic nie daje. Zawsze po 15 minutach od ustawieniu programu i wciśnięciu przycisku start pojawia się informacja "E27".
    Przy zmywarce było już dwóch "serwisantów", obaj wzięli kasę za przyjazd, diagnozę i naprawę oraz zostawili zmywarkę niedziałającą.
    Pierwszy serwisant wymienił przycisk wł./wył. - po wymianie przycisku bez zmian. Drugi "naprawił" moduł zmywarki - po naprawie bez zmian.
    Zacząłem sam sprawdzać i diagnozować zmywarkę (jestem laikiem w tym zakresie), nie zauważyłem niczego dziwnego oprócz pojawiającego się komunikatu E27 niezależnie od tego na jakim programie zmywarka jest ustawiona. Zmywarkę podłączałem do różnych gniazdek zawsze ten sam rezultat E27. W instrukcji obsługi zmywarki oraz w internecie jest tylko informacja, że błąd ten pojawia się gdy następuje spadek napięcia w sieci. Sprawdziłem - w sieci napięcie 240V.
    Jak można zresetować zmywarkę? Jak usunąć błąd E27? Jak uruchomić zmywarkę?
  • REKLAMA
  • #2 19869226
    MarcinRKl
    Poziom 31  
    Ocena: 348
    Witam, możliwe że jest spadek napięcia gdy włącza się grzałka w zmywarce, sprawdź w momencie pojawienia się błędu.
  • REKLAMA
  • #3 19870688
    Miroslawszymon
    Poziom 2  
    A jak sprawdzić napięcie w gniazdku jak zmywarka jest pod nie podłączona?
  • #4 19870851
    mrice
    Moderator AGD
    Ocena: 6944
    Albo napięcie zasilania spada poniżej 170V albo uwalona jest elektronika.

Miroslawszymon napisał: