logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Obróbka okna wewnątrz - co nałożyć na piankę?

dorsz0591 17 Lut 2022 18:44 23574 10
REKLAMA
  • #1 19890051
    dorsz0591
    Poziom 3  
    Ocena: 30
    Dzień dobry.

Mam do obrobienia okno, które jest wstawione i zapiankowane.
    I teraz mam kilka pytań, bo jestem zupełnym laikiem w temacie remontowym a mianowicie:

W kilku miejscach czuje lekki powiem powietrza, więc wstrzyknąć tam dodatkowo piankę? Czy może zaprawa to załata.

Chciałem je obrobić płytą kartongipsową, lecz moje pytanie jest co nakłada się na piankę by ją wyrównać, pozamykać przestrzenie i załatać dziury jak widać na zdjęciach i czego użyć później do przyklejenia płyty?
    Potem muszę wkleić narożniki i potem wszystko razem zaszpachlować.
    Jeśli jest możliwość to proszę o opis krok po kroku co zrobić.

Pozdrawiam
    Załączniki: Aby zobaczyć materiał na tym forum musisz być zalogowany
  • REKLAMA
  • #2 19890089
    palmus
    Poziom 34  
    Ocena: 752
    Duże powierzchnie lub głębokie możesz zakleić płytami GK.Tam gdzie wieje najlepiej dostrzyknąć pianki. Nadmiar obcinasz. Resztę zaciągasz jakimś gipsem typu goldband. Albo możesz zasmarować to gipsem szpachlowym, przy plastikach zatopić weń siatkę, taka szer 5 cm wystarczy i pokryć to ponownie gipsem. Wszystko na mokro. Zostawić do wysuszenia. Przeszlifować zgrubnie, obejrzeć, zagruntować i wykończyć ponowną warstwą gipsu szpachlowego.
  • REKLAMA
  • #3 19890278
    dorsz0591
    Poziom 3  
    Czyli na tym nowym zdjęciu uważa żeby dać tylko gips szpachlowy z siatką do okna i potem łączenie zaciągnąć akrylem?

Dodano po 35 [sekundy]:

Obróbka okna wewnątrz - co nałożyć na piankę?
  • #4 19890475
    palmus
    Poziom 34