logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Linux do firmy ... nie chce Widnowsa jaki pojecacie??

Talibanczyk 07 Lis 2005 11:37 1278 8
REKLAMA
  • #1 1962125
    Talibanczyk
    Warunkowo odblokowany
    Ocena: 75
    Witam... właśnie jestem w trakcie zakładania własnej dzioałalności.

Chcąć zaoszczędić parę groszy chciałbym zamiast Windy wgrać sobie jakiegoś LINUXA .. łatwego i przyjemnego w obsłudze.. który nie bedzie mi sprawiał zadnych problemów <tzn ja nie bede miał problemów> przy instalowaniu drukarki itp... bo jestem zielony w kwestii linuxa..

Co polecacie?? komputerek 1.6 Duron 512 ramu

Linki mile widziane.:)
  • REKLAMA
  • #2 1962246
    jankolo
    Spoczywaj w Pokoju
    Ocena: 587
    System operacyjny jest platformą, na której pracują programy użytkowe. Najpierw proszę zastanowić się, jakich programów kolega będzie musiał w firmie używać. To dopiero da koledze podstawę do wyboru odpowiedniego systemu operacyjnego.
  • REKLAMA
  • #3 1962252
    Talibanczyk
    Warunkowo odblokowany
    Ocena: 75
    hmmm myslę ze te podstawowe.. czyli open office i chyba to wszystko :P
  • #4 1962787
    marek216
    Poziom 43  
    Ocena: 932
    no to w sumie dowolny z nowych wydań - żeby wszystkie sprzety wyłapał bezproblemowo

uzyj funkcji " szukaj " temat był wałkowany
  • REKLAMA
  • #5 1964959
    leonov
    Poziom 43  
    Ocena: 2251
    Dla "przesiadających" się z wingrozy ! polecam MANDRIVA + trochę podstaw linuxa ;-)
  • Pomocny post
    #7 1966833
    Olgierd
    Poziom 15  
    Ocena: 11
    Witam,
    Linuks w firmie, jest to bardzo zlozony temat!
    1. Jakie oprogamowanie ma byc zainstalowane/uzytkowane?

Dwa problemy: