logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Jaki sprzęt muszę kupić, aby stworzyć własny serwer IPTV?

pelermo 28 Mar 2022 07:54 6564 8
REKLAMA
  • #1 19951429
    pelermo
    Poziom 14  
    Ocena: 18
    Witam chciałbym stworzyc własny serwer iptv żeby puścić polskie kanały strumieniowo przez internet. Jaki sprzęt do tego potrzebuje ? Serwer tylko do prywatnego użytku, dom, rodzina... I oczywiście czy takie udostepnianie jest legalne ?
  • REKLAMA
  • #2 19951468
    przeqpiciel
    Specjalista Sieci, Internet
    Ocena: 238
    Z mojego punktu widzenia, a nie znam się - jest to nie legalne, chyba że uzyskasz zapewne jakaś licencję od KRRiT i reszty nadawców na rozpowszechnianie ich sygnałów.

Co do sprzętu. Tvheadend jako serwer, który zgarnie sygnał, epg i pości po IP do zarejestrowanych userow. Jak złapać tv i tam wepchnąć? Tego nie wiem.
  • REKLAMA
  • #3 19951858
    KOCUREK1970
    Ocena: 5380
    @pelermo
    https://serviio.org/features
    Tylko potrzebujesz 1 wagon pieniędzy na licencje, koncesje i Bóg wie co tam jeszcze by nadawać, potem 2 wagon pieniędzy na opłaty licencyjne za retransmisje programów, i 3 wagon pieniędzy na nieprzewidziane wydatki.
    Oczywiście trzeba by napisać program do obsługi tego wszystkiego, napisać appki, certyfikować je, zakupić odpowiedni sprzęt.

Nie słyszałem, by ktokolwiek w Polsce na potrzeby domowe stworzył taki streaming IPTV - skoro za 100 kilkadziesiąt zł (ceny różne, strzelam) można mieć ofertę dowolnego wręcz opa, kilka jego dekoderów, MR.
  • REKLAMA
  • #4 19952003
    pelermo
    Poziom 14