Cześć,
Robię swap i nie moge sobie poradzić z odpaleniem silnika. Czy znajdzie się ktoś kto mi pomoże konkretnie z tym tematem?
Sliknik z Focus'a ST MK3 2.0 ecoboost 250km manual 6 biegów wsadziłem do focusa MK1 z 2004r,
posiadam kompletną instalację (wiązka silnika, wiązka komory silnika wraz ze skrzynką bezpieczników, wiązka środka deski roździelczej, wiązka bagażnika wraz ze skrzynką bezpieczników, wiązka podsufitki ).
Wiązki położone masy wszędzie gdzie były to są podpięte, oraz podpięte następujące moduły:
sterownik silnika ECU,
BCM (skrzynka bezpieczników pod nogami pasażera)
RFA,
Licznik / zegary
blokadę kierownicy,
kierownice z multifunkcją
włącznik świateł
moduł poduszek
wszystkie anteny oraz wzmacniacz anten
....
Sterownik ECU, pompa ABS, moduł BCM, moduł RFA są zaprogramowane z kluczykiem.
Jest to system Keyless. Całość reaguje na przyciski na pilocie - otwieranie zamykanie..
Po wciśnięciu przycisku ENGINE Start/Stop wzbudza się zapłon podświetlają sie kontrolki na liczniku itp.
Problem polega na tym, że rozrusznik nie kręci w konsekwencji auto nie odpala. Rozrusznik sprawny ponieważ jak zmostkuje przekaźnik rozrusznika na krótko to kręci. Silnik z przebiegiem 50 tys km.
Czujniki na sprzęgle i hamulcu sprawne. Dostaję taki komunikat jak na dołączonym filmie i tego nie mogę przeskoczyć i nie mam juz pomysłu co z tym zrobić. "Wyłącz zapłon naciśnij ENGINE Start/Stop" "Silnik natychmiast serwis".
Nie wiem czy jest jakaś blokada firmware tudzież programowa czy w elektryce czegoś mi jeszcze brakuje...
Może znajdzie się jakiś spec od forda co zna temat i podzieli sie informacją jak rozwiązać ten problem.
Pisałem również na forum forda ale niestety rozwiązania nie udało się znaleźć.
Z góry dziękuje za każdą pomoc!!!
ps. Jak masz pisać, że głupi pomysł czy wyliczać mi ile kasy wydałem zamiast napisać jakąś wskazówkę to powstrzymaj się od komentarza.
Robię swap i nie moge sobie poradzić z odpaleniem silnika. Czy znajdzie się ktoś kto mi pomoże konkretnie z tym tematem?
Sliknik z Focus'a ST MK3 2.0 ecoboost 250km manual 6 biegów wsadziłem do focusa MK1 z 2004r,
posiadam kompletną instalację (wiązka silnika, wiązka komory silnika wraz ze skrzynką bezpieczników, wiązka środka deski roździelczej, wiązka bagażnika wraz ze skrzynką bezpieczników, wiązka podsufitki ).
Wiązki położone masy wszędzie gdzie były to są podpięte, oraz podpięte następujące moduły:
sterownik silnika ECU,
BCM (skrzynka bezpieczników pod nogami pasażera)
RFA,
Licznik / zegary
blokadę kierownicy,
kierownice z multifunkcją
włącznik świateł
moduł poduszek
wszystkie anteny oraz wzmacniacz anten
....
Sterownik ECU, pompa ABS, moduł BCM, moduł RFA są zaprogramowane z kluczykiem.
Jest to system Keyless. Całość reaguje na przyciski na pilocie - otwieranie zamykanie..
Po wciśnięciu przycisku ENGINE Start/Stop wzbudza się zapłon podświetlają sie kontrolki na liczniku itp.
Problem polega na tym, że rozrusznik nie kręci w konsekwencji auto nie odpala. Rozrusznik sprawny ponieważ jak zmostkuje przekaźnik rozrusznika na krótko to kręci. Silnik z przebiegiem 50 tys km.
Czujniki na sprzęgle i hamulcu sprawne. Dostaję taki komunikat jak na dołączonym filmie i tego nie mogę przeskoczyć i nie mam juz pomysłu co z tym zrobić. "Wyłącz zapłon naciśnij ENGINE Start/Stop" "Silnik natychmiast serwis".
Nie wiem czy jest jakaś blokada firmware tudzież programowa czy w elektryce czegoś mi jeszcze brakuje...
Może znajdzie się jakiś spec od forda co zna temat i podzieli sie informacją jak rozwiązać ten problem.
Pisałem również na forum forda ale niestety rozwiązania nie udało się znaleźć.
Z góry dziękuje za każdą pomoc!!!
ps. Jak masz pisać, że głupi pomysł czy wyliczać mi ile kasy wydałem zamiast napisać jakąś wskazówkę to powstrzymaj się od komentarza.