logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Komputery mulą podczas korzystania z bankowości internetowej - co robić?

hombremar 02 Wrz 2022 21:58 726 15
  • #1 20172728
    hombremar
    Poziom 10  
    Ocena: 9
    Witam serdecznie.
    mam nadzieję, że mój problem umieściłem w stosownym dziale, ale jestem zupełnym laikiem i w tematach na elektrodzie i w komputerach. Poproszę zatem Administratora o ewentualne przeniesienie mojego postu do stosownego działu, za co z góry dziękuję.
    Rzecz wygląda bowiem tak - Jestem posiadaczem dwóch komputerów jeden PC, a drugi laptop, które z Internetem łączą się bezprzewodowo przez router sieci T-mobile. Tutaj mały wtręt - jestem samotny, PC używam intensywnie w dzień w salonie, a laptopa mam w sypialni i włączam go kiedy leżę w łóżku i mam ochotę coś tam sobie pooglądać, więc te dwie maszyny nie pracują jednocześnie.
    Teraz sedno sprawy;
    Od kilku miesięcy pojawił się mianowicie taki problem, że jak chcę wykonać przelew prze bankowość internetową to te dwa komputery zachowują się bardzo dziwnie. Kiedy bowiem próbuję to zrobić na komputerze stacjonarnym to po wpisaniu numeru Klienta komputer ten "mieli" i "mieli" oczy bolą od wpatrywania się w ekran od tego kręcącego się kursora i....nie ma szans na zalogowanie się do swojego konta - tutaj chcę jasno powiedzieć - taka sytuacja trwa od kilku miesięcy, bo przez długi czas wszystko działało bardzo dobrze i przelewy robiłem właśnie z tego stacjonarnego komputera.