Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

CB nie wlacza sie

zip09 14 Nov 2005 19:15 1613 8
  • #1
    zip09
    Level 14  
    Witam wlasnie z kumplem testowalismy jego nowe radio cb wlozylismy do zapalniczki samochodowej na wtyk samochodowy i nic, nawed nie zaswiecilo sie nic ;/ radio trzymal w rekach moze cos z masa ?
  • Helpful post
    #2
    didot
    Level 13  
    A bezpiecznik na przewodzie plusowym jest oki???? Jak tak sprawdzcie czy w zapalniczce kable sa dobrze podpiete....
  • #3
    zip09
    Level 14  
    yyy nie ma zadnego bezpiecznika bezposrednio jest podpiete
  • Helpful post
    #4
    didot
    Level 13  
    radzilbym zalozyc na przyszlosc.... sprawdzcie dobrze gniazdo zapalniczki czasami kalble z drgiej strony lubia wyskloczyc... jesli to bedzie oki as radio na gwarancji to reklamacja, mozecie jeszcze podpiac w innym samochodzie, wtedy bedziecie wiedziec czy to radio czy gniazdo....
  • #5
    zip09
    Level 14  
    gniazdo jest ok bo ladowarka do tel dziala i zapalniczka tez...

    Dodano po 42 [minuty]:

    kumpel mi wlasnie napisal ze podlaczyl do zasilacza w domu 12v i 100mA pokrecil i zadzialo bylo slychac szum pokrecil i zgaslo, i nie zyje nadal :)
  • Helpful post
    #6
    medicb
    Level 28  
    To po co kupił jak nawet nie ma jak go sprawdzić :D ? Niech podłączy solidnie i nie do zasilacza 100mA tylko do czegoś konkretnego. Ma chyba akumulator w aucie co? I radze zainstalować bezpiecznik bo jak kiedyś coś mu zdechnie to usmaży radio na dobre.
  • #7
    zip09
    Level 14  
    W aucie tez podpinal i to samo :)
  • Helpful post
    #8
    medicb
    Level 28  
    Z takim zapałem ... zadam najpierw pytanie :D znacie się wogóle na elektronice i jesteście w stanie to sami naprawić? Heh. Skoro nie ma bezpiecznika i nie chce działać to jest ciepło. Sprawdzcie czy nie ma poprzepalanych ścieżek, czy dioda zabezpieczająca odwrotnie podłączenie zasilania nie jest zwarta? Czy nie jest uszkodzony scalaczek od toru audio TDA2003/2005 i czy końcówka mocy nie jest uszkodzona.
  • #9
    zip09
    Level 14  
    ok dzieki cos sie pomysli