logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Czy warto kupić tuner TechniSat Digitradio 143 do kolumn Grundiga i Panasonica?

simon625 22 Lis 2022 21:52 4281 16
REKLAMA
  • #1 20298458
    simon625
    Poziom 4  
    Ocena: 2
    Witam,

Posiadam zestaw kolumn z Grundiga UMS11 (impedancja 4 Ω) oraz Panasonica SC-PM250 (impedancja 6 Ω) i zastanawiam się się nad zakupem tunera Technisat Digitradio 143. Jestem zielony w tym temacie stąd moje pytanie. Kolumny zarówno Grundiga jak i Panasonica posiadają "gołe" kable, więc pewnie potrzebny będzie zakup przejściówki RCA z szybkozłączem. Pytanie co dalej, jaki wzmacniacz kupić do tego i czy w ogóle jest sens bawić się w takie coś.
  • REKLAMA
  • #2 20298493
    gorki73
    Poziom 39  
    Ocena: 1068
    Witam. do podłączenia kolumn potrzebujesz wzmacniacza lub amplitunera a nie tunera radiowego Technisat.
    Ps Co chcesz uzyskać mając 2 pary kolumn?

Zakup tunera miałby sens jak miałbyś wzmacniacz audio.
    Określ również kwotę jaką chcesz przeznaczyć na zakupu Tunera i wzmacniacza do niego.
  • REKLAMA
  • #3 20298755
    simon625
    Poziom 4  
    Na początek chciałbym przeznaczyć 1000 zł, z czego sam koszt zakupu tunera używanego 600 zł.
  • Pomocny post
    #4 20301960
    grzehu82
    Poziom 21  
    Ocena: 39
    Czyli zostaje niecałe 400zł na używany wzmacniacz stereo i kable RCA, do którego podłączysz tuner i kolumny, żeby grało.
    Raczej celuj w coś takiego:
    https://www.olx.pl/d/oferta/wzmacniacz-stereo...macniacz-gramofonowy-mm-mc-CID99-IDS17Oz.html
    Omijaj takie wynalazki np.:
    https://allegro.pl/oferta/amplituner-wzmacniacz-stereo-bluetooth-usb-fm-10698970019
  • Pomocny post
    #5 20301985
    gorki73
    Poziom 39  
    Ocena: 1068
    Podobnie jak Kolega wyżej proponuję również Yamahę, ale model AX396