logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak flashować BOX Tornado UFS3? Pliki MCU, PM, PPM, UCR i ich rozszerzenia

songol 18 Lis 2005 00:00 1176 5
REKLAMA
  • #1 2001038
    songol
    Poziom 15  
    Ocena: 4
    Witam jestem początkujący w tej dziedzinie więc odrazu prosze o wyrozumiałość. Po zakupie BOXa Tornado UFS3 chciałem go wypróbować lecz nie dostałem do niego dokładnej instrukcjii. Jaki plik pokazać przy MCU, PM, PPM i UCR jakie mają mieć rozszerzenie te pliki i mniej więcej jak one wyglądają i jakim programem najlepiej to robić?
  • REKLAMA
  • #2 2001115
    kubakuba77
    Poziom 19  
    Ocena: 3
    Witam, niestety to zalezy jaki rodzaj telefonu chcesz robic .. i jaki model, nie da sie ujednolicić opisów dla MCU PPM, CNT itd dla wszystkich telefonow z serii DCT3,DCT4Wd3(symbian) i BB5
    polecam stronki z lekturą i plikami
    http://simplegsm.info
    http://www.softgsm.pl

pozdrawiam
    Kuba
  • REKLAMA
  • #3 2001151
    lukmar
    Poziom 29  
    Ocena: 22
    mam taką małą instrukcję w pdf-ie może się przyda na coś ( plik w załączniku )
    Załączniki:
    • instrukcja_twister_pl_OK.rar (399.53 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #4 2002074
    songol
    Poziom 15  
    Mam mały problem natomiast mój pierwszy tel jaki dla pruby chciałem zrobić to nokia 3510i wgrałem noweto softa 5.35 ale tel jak się włączy ekran jest czysty a jak podłączę do boxa i wezmę info to imei mi wyświetla takie coś ???????????????? i jeszcze provider :not found. co mam zrobić?

Dodano po 3 [godziny] 38 [minuty]:

widzę że nikt nie wie jak mi pomóc
  • REKLAMA
  • #5 2002782
    telekomuna
    Poziom 29  
    Ocena: 9
    songol uszkodziles imei teraz tylko zczytanie z niego aska i przelicznienie rpl cie rauje (koszt ok. 30-40 pln) sam nie przeliczysz wiec nie pytaj jak to zrobic.
  • #6 2006360
    songol
    Poziom 15