logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zamontować system alarmowy? Szukam informacji i stron o alarmach

lucas234 08 Kwi 2003 19:29 6065 13
  • #1 181290
    lucas234
    Poziom 15  
    Ocena: 14
    Poszukuje jakichkolwiek informacji o sytemach alarmowych jak sie je montuje itd i dlatego prosze o jakies stronki o tej tematyce
  • #3 182518
    GRZEGORZ OST
    Poziom 17  
    Ocena: 32
    Co dokładnie potrzebujesz? – jakieś konkretne pytania! :roll:
  • #4 183894
    lucas234
    Poziom 15  
    Ocena: 14
    potrzebuje uruchomic centrale alarmowa dsc 510 ale niwstety nie znam do niej zadnych kodow i nie wiem czy da sie ja zresetowac
  • #5 183931
    Ozi
    Poziom 1  
    A może ktoś ma coś na temat czuek (lub czujników) chodzi mi o schemat do przejściówki na PW a jestem raczej mechanikiem a na elektronice nie bardzo mam pojęcie
  • #6 184162
    dioda5
    Poziom 15  
    Ocena: 10
    "potrzebuje uruchomic centrale alarmowa dsc 510"- tak jak mówiłem, http://alarmserwis.pl, tam maja opis za darmo, za dokładniejszy musisz wysłać sms.
  • #7 184822
    GRZEGORZ OST
    Poziom 17  
    Podaj maila to prześle schematy do 510
  • #8 184839
    GRZEGORZ OST
    Poziom 17  
    Ozi napisał:
    A może ktoś ma coś na temat czuek (lub czujników) chodzi mi o schemat do przejściówki na PW a jestem raczej mechanikiem a na elektronice nie bardzo mam pojęcie
    Są setki rodzaji czujników (detektorów ) podaj konkretnie. I o jaką przejściówkę chodzi ? :roll:
  • #9 185050
    system
    Poziom 15  
    Ocena: 8
    Jeśli chodzi o centrale DSC, to wiele znajdziesz na stronie importera DSC www.aat.pl oraz http://www.alarmcobra.com.pl/ACS/sprzet.htm i to za darmo :)) PC-510 to najprostsza centralka, więc nie powinieneś mieć za dużych kłopotów z jej opanowaniem. Pamiętaj tylko, że centrale obiektowe zasilane są napięciem przemiennym 16-18 V ~ !!!