logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Kocioł dwufunkcyjny: Vaillant EcoTec VCW 32CS/1-5 czy Termet Silver Pro 35/40 na 60-95m2?

CQ11 05 Maj 2023 16:51 2235 12
REKLAMA
  • #1 20567831
    CQ11
    Poziom 4  
    Ocena: 1
    Hej
    Chciałem zaznaczyć na wstępie ,ze jestem laikiem w tym temacie.
    Wiem tyle ,że musze wymienić kocioł gazowy dwufunkcyjny .

Obecnie mieszkanie posiada 60m2 ,w ciągu dwóch- trzech lat powierzchnia wzrośnie do 95m2 . Ogrzewanie zwykłe grzejniki alu KFA

Interesuje mnie coś co będzie w miarę niezawodne . Wiadomo serwis co rok itd

Myślałem nad :
    - Vaillant EcoTec VCW 32CS/1-5
    - Termet SILVER PRO 35/40

A może coś innego ?

Dodam ,że mam poprowadzone przyłącze z starego kotła 60/100 z niedrzewki i chciałbym je móc wykorzystać

Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #2 20568847
    zales.vip
    Poziom 31  
    Ocena: 588
    A po co az tak duża moc? Na powierzchnie domu - trochę dużo.
    A jeżeli chodzi o komfort cieplej wody - to raczej i tak będzie za mało na obsłużenie dwóch punktów poboru wody na raz.
    Mysle ze celuj tu w mniejsze moce.
  • #3 20569101
    CQ11
    Poziom 4  
    Dzięki, tak chodziło o komfort ciepłej wody , ale skoro za mało to musze to zaakceptować.

A co byś polecił? Szukam takie hondy civic wśród kotłów :-)

Może
    - Vaillant ecoTEC pro VCW 236/5-3 kW
    - Termet SILVER PRO 20/25
    - Immergas VICTRIX TERA 28 1
    - Viessmann VITODENS 050-W B0KA
  • REKLAMA
  • #4 20569176
    zales.vip
    Poziom 31  
    Jeżeli chcesz dwufunkcyjny a chcesz troszkę wiekszy komfort cieplej wody - może rozważ model INTEGRA z Termeta, a zamiast Vaillanta - z tej samej grupy - rozważ Saunier Duval Istotwin Condens lub Isofast Condens.
  • REKLAMA
  • #5 20569259
    andrzej lukaszewicz
    Poziom 42  
    Ocena: 2113