logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Zafira 1,9 120km 2008r - czujni położenia wału korbowego

Heniutek2104 20 Maj 2023 12:29 2028 5
REKLAMA
  • #1 20587858
    Heniutek2104
    Poziom 2  
    mam pytanie gdzie w zafirze z 2008 r znajdę czujnik położenia wału korbowego ostatnio , się przyglądałem , ale nic takiego nie dostrzegłem po obejrzeniu kilku filmików dalej nie wiem gdzie go szukać może ktoś ma jakieś zdjęcia albo filmik żeby aż tak nie błądzić
  • REKLAMA
  • #2 20587932
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • REKLAMA
  • #3 20588115
    Heniutek2104
    Poziom 2  
    OK . NAPEWNO SPRAWDZE BO CO BY BYŁO MAŁO TO MI EGR WYSKOCZYŁ I SWIECI CZEK ENGI MUSZE ZEJSC ZAPISAĆ TE BŁĘDY BO JEDNEGO NIEMOGLIŚMY Z IDENTYFIKOWAC ALE JAK MASZ RACJE POWINIENEM Sobie PORAdzić nie jestem mechanikiem

Dodano po 2 [minuty]:

orientujesz się ile mechanik za woła za taka wymiane w razie czego

Dodano po 3 [godziny] 4 [minuty]:

wstawiam w poniedziałek fure na warsztat powiem wam co i jak

Dodano po 3 [minuty]:

zapomnialem spisać błędy , to będzie luzny temat i drastyczny bo na bogatego nie trafiło

Dodano po 14 [minuty]:

jak byscie mieli jakieś wskazówki co do przeprowadzenia tych czynnosci z tego co wiem do egr będzie potrzebny klucz dynanometryczny kurczaczek nie wiem czy nie kupić i podarować mechanikowi swuj

Moderowany przez T5:

3.1.13. Dbaj o poprawność językową i zachowuj zasady netykiety. Nie wysyłaj wiadomości z których trudno wywnioskować co ich autor chciał przekazać.

• REKLAMA
  • #4 20589181
    Heniutek2104
    Poziom 2  
    takie błędy 04005a , 0335z9 , 052004 .
  • REKLAMA
  • #5 20589285
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • #6 20600209
    Heniutek2104
    Poziom 2  
    panie juz wszystko zrobione opisze to jaki mialo przebieg , na poczatku z duch tysięcy miałomi cos zostac zapłaciłem za wszystko 370 zł