Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

voyager duże spalanie LPG

24 Lis 2005 11:25 7150 16
  • Poziom 18  
    mam voyagera '95 3.3 instalacja brc elektronika BINGO S , po założeniu instalacji ok 3 miesiecy temu zaczął dużo palić ok 15 l trasa , spokojna jazda (wcześniej ok 9l benzyny) , okazało sie że zawiesza sie sonda , więc wymieniłem na nową , nowa śmiga jak głupia tyle tylko że auto pali w trasie ok 20 l . Teoretycznie wszystko wporzadku , pod analizatorem super , przepala wszystko nic rurą nie idzie , sprawdzona szczelność układu i wszystko ok więc dlaczego tyle żre , jestem mechanikiem więc na gazie znam się tyle ile muszę (niewiele) , gazownicy to moi znajomi sami się dziwią co jest. Może ktoś coś mądrego podpowie
  • Poziom 13  
    zle dobrany mixer. powiec jaki masz gdzie zalozony i jaka ma serdnice i jaka jest srednica dolotu i przepustnicy.
    !!! <zdzich42>
  • Poziom 18  
    założony jest przed samą przepustnicą , średnice pomierzę wieczorem
  • Poziom 18  
    musisz napisać jeszce więcej aby ci pomóc,wyniki analizy spalin,jaki konkretnie reduktor ,jaki przebieg na lpg ,jakie parametry w bingo np. Pwa i inne opcje,coś pomożemy.
  • Poziom 18  
    średnica przepustnicy 550 mm , średnica miksera 320 mm i rozszeża się na 370mm , reduktor AT90E BRC , instalacja ma 3 miesiace , przebieg ok 20 tysiecy, co do parametrów BINGO nie mam pojęcia ponieważ chłopaki powiedzieli że ksiażkowo , nie wiem jak pod obciążeniem bo mają padniętą baterie w laptopie . kupiłem interfejs VIAKENA do gazu i odebrałem laptopa z naprawy , ale BINGO mi wyświetla błąd komunikacji , sterownik nie odpowiada na porcie com1 , POMOCY!!!
  • Poziom 13