Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

voyager duże spalanie LPG

24 Lis 2005 11:25 7150 16
  • Poziom 18  
    mam voyagera '95 3.3 instalacja brc elektronika BINGO S , po założeniu instalacji ok 3 miesiecy temu zaczął dużo palić ok 15 l trasa , spokojna jazda (wcześniej ok 9l benzyny) , okazało sie że zawiesza sie sonda , więc wymieniłem na nową , nowa śmiga jak głupia tyle tylko że auto pali w trasie ok 20 l . Teoretycznie wszystko wporzadku , pod analizatorem super , przepala wszystko nic rurą nie idzie , sprawdzona szczelność układu i wszystko ok więc dlaczego tyle żre , jestem mechanikiem więc na gazie znam się tyle ile muszę (niewiele) , gazownicy to moi znajomi sami się dziwią co jest. Może ktoś coś mądrego podpowie
  • Poziom 13  
    zle dobrany mixer. powiec jaki masz gdzie zalozony i jaka ma serdnice i jaka jest srednica dolotu i przepustnicy.
    !!! <zdzich42>
  • Poziom 18  
    założony jest przed samą przepustnicą , średnice pomierzę wieczorem
  • Poziom 18  
    musisz napisać jeszce więcej aby ci pomóc,wyniki analizy spalin,jaki konkretnie reduktor ,jaki przebieg na lpg ,jakie parametry w bingo np. Pwa i inne opcje,coś pomożemy.
  • Poziom 18  
    średnica przepustnicy 550 mm , średnica miksera 320 mm i rozszeża się na 370mm , reduktor AT90E BRC , instalacja ma 3 miesiace , przebieg ok 20 tysiecy, co do parametrów BINGO nie mam pojęcia ponieważ chłopaki powiedzieli że ksiażkowo , nie wiem jak pod obciążeniem bo mają padniętą baterie w laptopie . kupiłem interfejs VIAKENA do gazu i odebrałem laptopa z naprawy , ale BINGO mi wyświetla błąd komunikacji , sterownik nie odpowiada na porcie com1 , POMOCY!!!
  • Poziom 13  
    reduktor masz troche za maly bo to jest do auta do 136 koni a ty masz chyba troche wiecej ... 32mm w takim silniku to troche za malo duza zwezka preferowal bym 36~38 najlepiej stuminiowy. i tu wg mnie jest przyczyna za duzego palenia moja maxima palila 20 litrow gazu na 32mm i parowniku do 136 koni teraz na reduktorze do super (od 180 koni w zwyz) i mixerze 42mm pali 16gaz i auto ma powera jak siemasz , bez g-techa i hamowni nie jestem w stanie powiedziec czy jade na gazie czy na benzynie a auto 3.0 v6 24 zawory , nawet jak zdejme mixer to nie czuje roznicy na benzynie , a co komunikacji z bingo to sproboj na komputrze z windowsem 98 . a co do mixera to poza duza srednica musi miec podzielnik podcisnien. a mowie wczesniej ponizej 20 litrow nie dalo sie zejsc albo nie mial mocy.

    mam nadzieje ze pomoge tymi radami
  • Poziom 18  
    podjadę do gazowników i powiem w czym rzecz ,moim zdaniem możesz mieć racje bo w mocy jest różnica a jest to moje naste auto z gazem i nigdy nie odczówałem takiej różnicy ,narazie dzieki zobaczymy co oni na to
    pozdrawiam i dzieki za zainteresowanie
  • Poziom 16  
    mam jedentyczny sprzet,i auto i lpg.Nikos troche mylisz sie ,bo ten reduktor ma 140KW.a odnosnie miksera to zmierze.
    co myslisz o filtrach stozkowych?na oryginalnym po adapcij 85-90 krokow,na storzku 130.
    jeszcze;co myslicie jezeli zimą silnik będzie oddychał ciepłym powietrzem.mam to zrobione.co wy na to?
  • Poziom 13  
    ja sie nie bawie w stozki , bo stozek trzeba umiec zalozyc i wymaga to wiele pieniedzy , kazda modyfikacja dolotu dlugosci moze sie odwdzieczyc na mocy i momencie np. moze spasc , wiec bez hamowni nie ma po co podchodzic , a 2 to wkladni sportowej tez nie polecam co z tego ze masz wiecej powietrza jak jest go gorszej jakosci , mniej dokladniej przefiltrowanego moze tobie to nie robi roznicy. ale ja autem chem troche dluzej pojezdzic , mialem tez wkladke kn nie widzialem zadnej roznicy poza dzwiekiem. a co do reduktora to wg katalogu brc jest kila modeli z tym oznaczeniem i moge sie zalozyc ze wlozyli wlasnie ten do 136 koni bo najtanszy , pozatym dostac wiekszy parownik w polsce to trzeba sie troche nalatac , pozatym na 32mm nie bedzie mial wiecej niz te 136 koni a nie kazdy bedzie jezdzil gaz opor wiec przy 3000obrotow tak nie ma pelnej mocy wiec reduktor spoko styknie ale nie dla mnie. a co do tego w ilu krokach ci chodzi to napisz na priv i napisz co masz pod macha

    a co do voyagera to mowie zaniczij od mixera bo w nim pewnie tkwi problem nie tylko w srednicy ale tez w podzielniku podcisnien
  • Poziom 21  
    moje auto 1,8 manual pali 13-14 na mieście , na trasie 10
    to ile ma palić 3,3 i pewnie automat ?????? 10 ??????

    albo pali dużo i jedzie albo mało i żle pracuje



    pozdrawiam .piotr
  • Poziom 18  
    kolego jak auto paliło 10 a teraz pali 20 to coś jest nie tak chyba ,zaznaczam w trasie , a głownie jezdżę po trasie , pozatym mam VR6 na sekwencji i pali 12- 14 w mieście , jak ją ostro oram to spali 18
    pozdrawiam
  • Poziom 21  
    WBART napisał:
    kolego jak auto paliło 10 a teraz pali 20 to coś jest nie tak chyba ,zaznaczam w trasie , a głownie jezdżę po trasie , pozatym mam VR6 na sekwencji i pali 12- 14 w mieście , jak ją ostro oram to spali 18
    pozdrawiam

    kolego miałem takie auto 6 miesięcy 3.8 w automacie i na paliwie w miescie to ono paliło 17litrów a nie słyszałem o instalacji gazowej która powoduje spalanie mniejsze niż na benzynie [ zawsze na gazie pali więcej],więc nie gadaj bez sensu o tak małym spalaniu chyba że 10litrów na 50km:D


    PS.ciekawe kiedy opatentują gaz z wypiardów -będzi tania jazda i zacznie się -przejechałem 300km na wczorajszym obiedzie:D:D:D:D
  • Poziom 18  
    kolego robię ok 10 tyś miesiecznie i to auto paliło w trasie jadąc ok 120 9-10 litrów , ateraz pali 20 , jak by mi paliło w miescie 17 to by było super i bym dupy nie zawracał , a więc wczytaj sie w temat i nie filozofuj
  • Poziom 21  
    no dobra twoje PALIŁO 10 litrów
    a mój PALI 5 litrów i oleju nie bierze a co 1000km wylewam nadmiar -jakieś 2-setki taki jest dobry
    POFILOZUJ nad tym -może masz auto po gwarancji:D:D:D:D:D:D:D:D:D:idea::?::D




    i nie wiem po co wstawiałem gaz :?::?::?::?:jak pali 3litry benzyny
  • Poziom 18  
    całe szczęście że po gwarancji bo picasso HDI mam na gwarancji i już drugi raz takiego błędu nie popełnię

    Dodano po 4 [minuty]:

    a tak na dokładke to dlatego ma kilka aut z dużą pojemnością że maja to do siebie że w trasie zaj... mało palą , oczywiście przy rozsądnej jeżdzie , a że w mieście dużo palą to mnie mało obchodzi bo po mieście prawie sie nie poruszam . poczytaj o czym jest temat i nie wciskaj swoich głupich fantazji , skoro nie masz nic do powiedzenia to zmień temat
    pozdro
  • Poziom 16  
    pogrzebalem dis w internecie.bylem www.mixery.pl.producent radzi do 3,3 mikser 34mm.mam zalorzony 32mm.jezeli powiekrzyc przelot o 2mm , to wjakiej pozycij stanie atuator po adapcij?ilosc krokow zwiekrzy czy zmniejszy?
  • Poziom 18  
    problem rozwiązany , nowa sonda (dwa miesiące ) na wolnych przemiata , w czasie jazdy staje na ubogiej mieszance i aktuator otwiera na maxa , pojeżdziłem troszkę dzisiaj z laptopem i sie opłacało , jutro jade po nową sondę i po bólu , juz druga reklamacja sondy w tym miesiącu , ostatnio wymieniłem astrze i staneła po tygodniu
    dzięki wszystkim za zainteresowanie i chęć pomocy , pozdrawiam i zamykam temat