logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Nokia 3210 - wyświetla mi się napis: kontakt service

polkot 26 Lis 2005 20:01 1179 6
REKLAMA
  • #1 2029068
    polkot
    Poziom 2  
    Witam posiadam nokie 3210 włącza sie i wyświetla się napis kontakt service. Niewiem co trzeba zrobić aby ją uruchomić ponieważ jestem laikiem w tych sprawach. Proszę o pomoc.
  • REKLAMA
  • #2 2029087
    parixon
    Poziom 22  
    Ocena: 8
    Zacznij od wgrania softu. Potrzebny Ci będzie do tego flasher dejana koszt ok 30 zł.
  • REKLAMA
  • #3 2029119
    jesusito
    Poziom 13  
    Ocena: 6
    jeśli soft nie pomoże to na płycie jest układ o nazwie cobba jeśli nie jest klejony do płyty to trzeba go podlutować (topnik + lutownica na gorące powietrze)
  • #4 2030946
    polkot
    Poziom 2  
    Niewiecie czy zrobiom mi to w komisie tel. a jeżeli tak to za ile ?
  • REKLAMA
  • #5 2030980
    revolt
    Poziom 34  
    Ocena: 186
    pewnie za więcej niż tel jest warty. jak się nie znasz to najlepiej sprzedać jako uszkodzony
  • #6 2031269
    fucek
    Poziom 11  
    Witam.

W komisie powinni Ci to zrobić za około 10-20zł. Tylko nie wybieraj się przypadkiem do autoryzowaniego serwisu NOKII bo tam ceny mają kosmiczne!!
  • REKLAMA
  • #7 2031277
    cinekk
    GSM Product Supporter
    Ocena: 10
    Jeżeli to ccont czy coś innego to za 10zł nie wiem komu będzie się chciało bawić kiedy w tym czasie może naprawić nowszą DCT-4 za która zgarnie z 5-10 razy tyle ;)

Podsumowanie tematu