logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

MC60 - niebieski ekran, bzzz i problemy z bootowaniem po SWUP i TP

ZOoRK 28 Lis 2005 12:31 4345 7
REKLAMA
  • #1 2033684
    ZOoRK
    Poziom 28  
    Ocena: 4
    Witam

Mam problem z MC60, jak go dostalem to niebieski ekran i bzzz. Standard czyszczenie, lock, SWUP i nadal to samo. Wiec male grzanko i to zlorzeniu telefon juz nie swieci ani nie robi bzzzz. Wiec znow po SWUPa a tam EOT ... cos takiego, wiec proba cięcia TP (jestem laik jezeli chodzi o TP), ale robie wedlu tego zdiecia ponizej i lipa freia 8.
    COMM_IsBootRunning : bootcode does not seem to be running
    COMM_LoadBoots : Waiting to power on the phone ...
    COMM_LoadBoots : phone is powered on
    COMM_SendBoot : boot file is not accepted

SWUP: No Bootcore detected

Juz brak mi pomyslow, czytam rozne opisane problemy na forum na temat MC60 ale qrde juz sam nie wiem czy to TP jest dobrze przeciete, na moje oko jest bdb, chyba ze ostrzem trzeba wyleciec po drugiej stronie plyty. Chyba ze gdzies pod procem kule polecialy (bo telefon moglby byc po upadku) i mimo ze tp ciete kule robia jakas zware, sam nie wiem :| HELP
    Załączniki:
    • MC60 - niebieski ekran, bzzz i problemy z bootowaniem po SWUP i TP mc65.jpg (83.95 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #2 2033748
    harryo
    Poziom 16  
    witam
    no coz mysle ze ciut przesadziles przy grzaniu stawiam na procka,
    pozdro
  • REKLAMA
  • #3 2038581
    bani
    Poziom 11  
    siemka :) tez tak mialem w swoim siemensie mc60 niebieski ekran i bzzzz. Mi to chyba sie stalo po tym jak ladowalem full gierek tapet i dzwonkow i sie wylaczyl. Mialem na gwarancji i dlatego mi naprawili powod: wymiana płyty głównej czyli prawie cala zawartosc :/ :/

pozdrawiam
  • Pomocny post
    #4 2038735
    tino2003
    Admin grupy GSM
    Ocena: 2085