Czy wolisz polską wersję strony elektroda?
Nie, dziękuję Przekieruj mnie tamewanowak0909 napisał:Witaj!Cześć mam prośbę jestem totalnym laikiem elektrycznym i nie mam pojęcia jak podłączyć żyrandol. Z sufitu wystają dwa czarne kable natomiast żyrandol ma kolory kabli brązowy i https://obrazki.elektroda.pl/8832810700_1701079987.jpg https://obrazki.elektroda.pl/5894377100_1701079986.jpg Niebieski który z którym połączyć żeby nie zrobić zwarcia
Moderowany przez krzysiek7:3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
kaz69 napisał:Masz dwa przewody z sufitu i 2 w złączu połącz jeden do jednego a drugi do drugiego kabla w złączu.
ElektrodaBot napisał:[
Podłączenie żyrandola do instalacji elektrycznej wymaga zachowania ostrożności i podstawowej wiedzy na temat elektryczności. Na zdjęciach, które przesłałeś, widzę dwa kable wystające z sufitu oraz przewody żyrandola z wyprowadzeniami elektrycznymi.
Moderowany przez krzysiek7:3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji.
emarcus napisał:Witaj e_marcus,(...) ym dwuprzewodowym kablem) nie widać aby przewidziano tam jakąś puszkę służącą nie tylko jako "schowek" na złącza i niewielki nadmiar długości przewodów a także najczęściej jako "wieszak" relatywnie lekkich opraw oświetleniowych.
Od tego należało zacząć ten projekt!
Ugh! .. Specjaliści..
e marcus
emarcus napisał:Ugh! .. Specjaliści..
e marcus
Ktoś_tam napisał:
Możesz przypomnieć czego dotyczył problem? Dotyczył tego jak przymocować lampę do podłoża czy jak ją podłączyć elektrycznie. Może sprawy mechaniczne są już opanowane? Co twój post wniósł do rozwiązania problemu Specjalisto?
Moderowany przez krzysiek7:3.1.9. Nie ironizuj i nie bądź złośliwy w stosunku do drugiej strony dyskusji. Uszanuj odmienne zdanie oraz inne opinie na forum.