Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW1,9TD odpowjetrzenie układu paliwowego

cezar40 05 Gru 2005 22:04 2549 10
  • #1 05 Gru 2005 22:04
    cezar40
    Poziom 12  

    Witam wszystkich jak w temacie nie mam pojęcia jak odpowietrzyć układ paliwowy w przewodach przy pompie widzę krążące powietrze i nie wiem czy to jest prawidłowe czy nie w każdym razie silnik zachowuje sie prawidłowo proszę o pomoc .

    0 10
  • #2 06 Gru 2005 07:20
    BOGUSS4
    Poziom 16  

    Witam
    Pompa powinna odpowietrzyć się samoczynnie.
    Gdyby tak się nie stało, najprawdopodobniej jest nieszczelny układ
    zasilania.
    Możliwe jest też uszkodzenie zaworku na filtrze paliwa
    ( podgrzewanie filtra paliwa w zimie ).

    Pozdrawiam Bogdan

    0
  • #3 06 Gru 2005 14:59
    jarecki04
    Poziom 25  

    Czy filtr paliwa jest wymieniony ?

    0
  • #4 06 Gru 2005 21:44
    cezar40
    Poziom 12  

    Sorry ale zapomniałem dodać że jest to autko z roku 1992 . Nie nie miał wymienianego filtra przynajmniej u mnie i raczej nie jest on ogrzewany pod owym filtrem był plastikowy zaworek do wypuszczenia ewentualnych zanieczyszczeń ale widać poprzedniemu właścicielowi sie urwał i jest wkręcona zwykła śruba ósemka taka z 15mm z uszczelką i raczej nie powinno przepuszczać. to jak na razie wszystko co zauważyłem

    0
  • #5 07 Gru 2005 08:05
    BOGUSS4
    Poziom 16  

    Witam

    Widzę , że Pan się słabo orientuje.
    Chodzi mi o przewody podłączone do przepustu ( zaworka )
    na filtrze. Na filtrze są podłączone dwa przewody do rurek metalowych
    i dwa do plastikowych ( zaworek ) patrz zdjęcie.
    Uszkodzenie zaworku powoduje krążenie powietrza w układzie.

    Pozdrawiam Bogdan

    0
  • #6 09 Gru 2005 00:45
    PiccoloPiki
    Poziom 14  

    Miałem podobny problem. W przewodzie do pompy było dużo powietrza. Wymieniłem filtr paliwa (mam taki jak na zdjęciu) i jest ok.

    0
  • #7 09 Gru 2005 07:42
    mczapski
    Poziom 38  

    A ja uparcie informuję o przyypadku jaki dostrczył mi dużo kłopotów w takim pojeździe. Mianowicie korozja obudowy filtra. Także uszczelniałem, czyściłem, badałem. Doszło wreszcie do sytuacji kiedy już nie chciał jeździć. Wówczas po bardzo dokładnych oględzinach (w tym ciśnieniowej próbie) stwierdziłem pocenie się obudowy filtra. Wymiana załatwiła sprawę. I dodam, że filtr nie był bardzo stary. Tutaj czytam, że nie wiadomo ile czasu jest używany więc też może o to chodzi. Widocznie paliwo jest odpowiedniej jakości, czyli kwas.

    0
  • #8 09 Gru 2005 20:10
    cezar40
    Poziom 12  

    Wymieniłem filtr paliwa i ok jak chodzi na wolnych czy jak zwał jałowych obrotach a nawet jak dodam gazu nie za mocno jest ok ale jak wejdzie na wysokie obroty znów pojawia sie powietrze i to wcale nie mało ?

    0
  • #9 11 Gru 2005 21:13
    cezar40
    Poziom 12  

    Czy przewody paliwowy i przewałowy idą pod podłogą i czy w zbiorniku jest jakiś zawór zwrotny .

    0
  • #10 11 Gru 2005 23:57
    ponar
    Poziom 21  

    Witam
    prawdopodobnie masz uszkodzony uszczelniacz na przodzie pompy wtryskowej i przez to masz w zasilaniu powietrze.
    Lekarstwem może być wymiana uszczelniacza lub filtr paliwa ze starego vw golfa 1 bez powrotów do filtra (tylko 2 rurki)

    0
  • #11 14 Gru 2005 22:17
    cezar40
    Poziom 12  

    I jeszcze to pytanko czy w zbiorniku jest jakiś zawór zwrotny .

    0