logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Radio Clarion ARX - kaseta odtwarzana w pętli i wyrzucana, co zrobić?

DOHC 06 Gru 2005 15:08 2012 6
REKLAMA
  • #1 2058913
    DOHC
    Poziom 19  
    Ocena: 27
    Witam

Mam radio clarion arx z mieka mechanika . Jak wkladam kasete to radio zaczyna odtwarzac w jedna strne potem w druga (tak po pół sekundy) i wypluwa kasete . Tak logicznie patrzac na spawe to musza wystepowac jakies opory i radio wyczuwa ze kaseta sie skonczyla . Co moge z tym zrobic ?? Prosze o pomoc

pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #2 2059383
    arko100
    Admin grupy RTV
    Ocena: 419
    Przede wszystkim sprawdziłbym jak jest realizowany autorevers (czujniki optyczne, sprzęgło), przyczyną mogą być również stare paski lub przestawiona mechanika.
  • REKLAMA
  • #3 2060602
    DOHC
    Poziom 19  
    problem jest tego rodzaju ze ja jestem raczej zielony w tym temacie , oddal bym radio do elektronika ale ostatnio jak oddalem je to kolo wziol 50 zl kompletnie nic nie zrobil i powiedzial ze caly mechanizm do wymiany a to mnie nie rajcuje . Radio nie jest wiele warte wiec chcialbym to sam sprobowac zrobic wiec przydaly by sie jakies instrukcje krok po kroku

pozdrawaim
  • #4 2060923
    arko100
    Admin grupy RTV
    Ocena: 419
    Przyczyny takiego zachowywania się mechanizmu podałem. Więcej na odległość ciężko coś powiedzieć. Gdybyś podał skąd jesteś, pewnie ktoś z twojej okolicy odezwałby się na PW i naprawił mechanizm ze "szkolną zniżką" ;)
  • REKLAMA
  • #5 2062475
    DOHC
    Poziom 19  
    tak sie sklada ze jestem z Pionek , rzut beretem od radomia .
  • REKLAMA
  • #6 2299829
    songol
    Poziom 15  
    Ocena: 3