Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

zmywarka Whirlpool adp 962 "nie pracuje"

07 Gru 2005 18:54 5304 3
  • Poziom 10  
    witam
    moze ktoś miał coś podobnego i nie pisał na forum bo nie znalazłem nic w tematach.
    Po włączeniu standardowo wypompowuje wode następnie pobiera ,zaczyna migać kontrolka start i znów wypompowuje i to juz koniec tylko kontrolka miga.kiedy przytrzymam dłużej start resetuje sie uruchamia sie pompka chociaż nie ma wody i end koniec cyklu.
    Jeśli ktos mógłby mi pomóć byłbym bardzo wdzięczny .
    Z góry dziękuje za pomoc
    p_jazon
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 21  
    Zacznij od sprawdzenia ile razy miga kontrolka start. Ilośc mignięć oznacza określoną awarię. W Twoim przypadku nie będzie to błąd czujnika NTC, bo on sprawdzany jest jeszcze przed pobraniem wody. Może więc to drugie w kolejności sprawdzane urządzenie. Jednak nie zawór, bo sam piszesz, że wodę pobiera. Mozliwe, że:
    - zmywarka nie pobiera określonej ilości wody w określonym czasie
    - nie działa wyłącznik membranowy lub hydrostat pozwalajacy na uruchomienie grzałki
    - ze zwłoką zamyka się zawór pobierając za dużo wody.

    RESET to zawsze wylenie wody, nawet, jak jej nie ma w zmywarce.
  • Poziom 10  
    Dziekuje za zainteresowanie i juz odpowiadam co wiem.
    Odnośnie mrugania to przy pobieraniu wody jak zaczyna mrugać to już nie ma żdnych przerw dopuki nie zresetuje.
    Rozebrałem wszystko i przejżałem -zlokalizowałem zwarcie w elektrozaworze od środkowego ramienia i spalony triak sterujący tym elektrozaworem.
    -Elektrozawór i triak wymieniłem ale dalej jest to samo.
    reszta podzespołów czujników jest ok t ylko chyba cos w kości uszkodzone.Wymieniłbym kość tylko gdzie i za ile mozna to dostać,oczywiscie jesli to mozliwe .
  • Poziom 10  
    :D Temat mozna uznac za zamkniety wkońcu znalazłem przyczyne -programator ok tylko sklejony kontaktron od poziomu wody.
    pozdrawiam zainteresowanych :D
    Wesołych swiat Bozego Narodzenia dla wszystkich i pomyslnego bez "awari" nadchodzącego roku