logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak skonfigurować VPN na routerze Huawei B535-232? Co konkretnie wpisać w formularzu

Xerof0p 31 Sie 2024 11:32 1374 10
REKLAMA
  • #1 21210272
    Xerof0p
    Poziom 20  
    Ocena: 41
    Chciałbym uruchomić vpn do komunikacji z routerem Huawei b535-232, ale jestem kompletnie zielony i nie mogę nigdzie znaleźć tutoriala.

Znaczy się znalazłem na stronach Huawei, ale tm jest napisane, że jakieś pola w formualrzu należy wypełnić, ale nie jest podane, co w nich konkretnie należy wpisać. Zatem jak wypełnić tę tabelkę w internetowej konfiguracji routera:

Zrzut ekranu interfejsu konfiguracji VPN na routerze Huawei B535-232.
    Z góry dziękuję
  • REKLAMA
  • #2 21210276
    Bródka
    Poziom 42  
    Ocena: 722
    Masz w ogóle wykupiony publiczny IP aby móc korzystać z własnego VPN?
    Jakiego masz operatora mobilnego?
    Pomogłem? Kup mi kawę.
  • #3 21210886
    Xerof0p
    Poziom 20  
    Chyba nie mam wykupionego publicznego IP. Korzystam z oferty Virgin na kartę.
  • REKLAMA
  • #4 21210962
    KOCUREK1970
    Specjalista Sieci, Internet
    Ocena: 5449
    @Xerof0p
    Virgin jest chyba z grupy Play.
    Play standardowo nie ma publicznego IP dla detalisty.
    Ale tu musisz się dowiedzieć.

Dodatkowo za VPN, też musisz komuś zapłacić i to najczęściej w dolarach amerykańskich oczywiście.
  • REKLAMA
  • #5 21211047
    IC_Current
    Ocena: 2511
    Tylko jeszcze nie napisałeś co Ty chcesz zrobić.
    Chcesz się zdalnie łączyć do domu przez serwer VPN na tym Huaweju czy czesz połączyć swoją sieć z jakimś serwerem VPN (np w pracy, czy u manipulantów typu NordVPN)?
    Jak to pierwsze, to zapomnij bez adresu publicznego. Jak drugie to potrzebujesz danych od administratora serwera.
    Pomogłem? Kup mi kawę.
  • #6 21211569
    Xerof0p
    Poziom 20  
    IC_Current napisał: