logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Głośna lodówka Electrolux 85cm - jak wyciszyć lub reklamować?

roni_80 09 Gru 2005 13:49 8083 7
REKLAMA
  • #1 2068034
    roni_80
    Poziom 2  
    Ocena: 1
    ostano kupilem lodowke elekrolux, nieduza majaca 85cm wysokosci, byla dosc droga, ale zapewnino mnie ze jest za to bardzo cicha, ze praktycznie nie slychac ze sie wlancza, niesty okazalo sie ze nie lodowka wlanacza sie co 30 minut i przy tym jest glosna, jest wypoziomowana, wiec nie wiem co moze byc przyczyna, prosze o rade jak moge ja wyciszyc, czy to wada i powinieniem ja reklamowac, to naprwde jest dokuczliwe szcegolnie gdy ma sie pokoj z aneksem, napiszcie cos eksperci, bo ja jestem w tym zielony, pozdrawiam serdecznie
  • REKLAMA
  • #2 2068602
    K_andy
    Poziom 18  
    Ocena: 69
    witam
    napisz co chałasuje? sprężarka głośno pracuje
    czy gaz głośno szumi w czasie pracy?
    a może któraś z rurek z tyłu wibruje -dotyka do innej?
  • REKLAMA
  • #3 2068924
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • #4 2070084
    roni_80
    Poziom 2  
    Ocena: 1
    nie wydaje mi sie zeby cos tam ocieralo o siebie, poprostu tak parcuje agregat, jest glosny, tak mi sie przynajmniej wydaje bo jestem laikiem w tych sprawach, bulgoczenie nawet nie jest duze, wlasciwie ledwo slyszalne, ona glosno szumi, przypomina buczenie komputera ktory ma dosc slaby wiatrak! i teraz nie wiem czy to tak na poczatku jak napisal kolega czy jest cos nie tak i rekalmowac? jesli tylko na poczatku to jak dlugo to trwa? nie przejmowalbym sie gdybym mial osobna kuchnie, a tak to troche kiepsko, a moze sa sposoby na wyciszenie? czekam na wskazowki pozdarwiam
  • #5 2070815
    servisant
    Specjalista AGD
    Ocena: 199
    Jesli masz agregat firmy ACC taki z pomaranczowa kartka i chodzi ci za glosno to go reklamuj. Serwis powinien przyjechac i go wymienic :)
  • REKLAMA