logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Ford Ka 1.3 benzyna - szarpanie i nierówna praca silnika, kontrolka silnika

jado1086 18 Lis 2024 14:57 744 6
REKLAMA
  • #1 21308292
    jado1086
    Poziom 3  
    Ocena: 1
    Cześć wam, od niedługiego czasu moje autko wysyła mi sygnały, a że jestem zielony, to mam nadzieje, że ktoś mądry sypnie wiedzą i wyjaśni w czym rzecz.
    Po pierwsze pali się kontrolka silnika, druga rzecz, jak się da mocniej gazu to samochód zaczyna szarpać, tak jakby efekt "żabki", generalnie musze nim stopniowo przyspieszać, bo jak się da czadu to zaczyna szarpać, ostatnio jest coraz gorzej, jakkolwiek czule bym się z nim nieobchodził to i tak jest szarpanko, chociaż jak się troche rozjedzie to jest lepiej, na biegu jałowym też nie pracuje równo. Samochód to Ford Ka 1.3 benzyna.
  • REKLAMA
  • #2 21308584
    user64
    Poziom 35  
    Ocena: 690
    A cokolwiek zrobiłeś w kierunku wyeliminowania tego?
  • REKLAMA
  • #3 21309150
    jado1086
    Poziom 3  
    Umówiłem się na wizytę u mechanika :)
    Ale miałem nadzieję dowiedzieć się, co to może być i jakie koszty mnie czekają...
  • REKLAMA
  • #4 21309213
    user64
    Poziom 35  
    Ocena: 690
    To się nie dowiesz, bo możliwości jest zbyt dużo, nawet aby strzelać. Choć pewnie usterek będzie kilka. Ale możesz napisać, co było po naprawie.
  • REKLAMA
  • #5 21312038
    jado1086
    Poziom 3  
    Do wizyty jeszcze trochę czasu, na razie nim jeżdżę, co ciekawe kontrolka silnika zgasła, ale silnik nadal zachowuje się tak, jak opisałem, chociaż im dłużej się jeździ, tym jest lepiej. Dzisiaj jeździłem przez kilka godzin i pod koniec prowadził się całkiem gładko, tak jakby nic z nim nie było... Po wizycie u mechanika napiszę więcej.
  • #6 21312042
    sanfran
    Specjalista Sieci, Internet
    Ocena: 2964