Próbuję przekonwertować ten czujnik (zielona płytka drukowana i biały moduł CBU)
Udało mi się to zrobić z podobnym czujnikiem, który ma niebieską płytkę drukowaną i biały moduł.
Ta sama metoda zawodzi tutaj, ponieważ otrzymuję losowe błędy odczytu lub zapisu:
.
Jestem dość początkujący w tego typu hackowaniu, więc zastanawiam się, czy jest coś innego do wypróbowania przed przystąpieniem do odlutowania modułu CBU, co w moim przypadku jest prawie gwarantowanym zabiciem urządzenia?
AI: Czy możesz podać dokładny model i wersję czujnika TH01, który próbujesz sflashować?
CBU z AHT20
AI: Jakiego systemu operacyjnego i dodatkowego sprzętu lub oprogramowania używasz w swojej konfiguracji?
Linux i ltchiptool
Udało mi się to zrobić z podobnym czujnikiem, który ma niebieską płytkę drukowaną i biały moduł.
Ta sama metoda zawodzi tutaj, ponieważ otrzymuję losowe błędy odczytu lub zapisu:
$ ~/.venvs/ltchiptool/bin/python -m ltchiptool flash write -d /dev/ttyUSB0 OpenBK7231N_QIO_1.17.780.bin
I: Detected file type: Beken QIO Firmware
I: Connecting to 'Beken 72xx' on /dev/ttyUSB0 @ 115200
I: |-- Success! Chip info: BK7231N
I: Writing 'OpenBK7231N_QIO_1.17.780.bin'
I: |-- Start offset: 0x11000 (auto-detected)
I: |-- Write length: 1.1 MiB (auto-detected)
I: |-- Skipped data: 68 KiB (auto-detected)
[##--------------------------------------------------------------] 3% 00:01:53W: Writing 4k failure @ 0x1c000 (No response received), retrying (attempt 0)
...
W: Erasing failure @ 0x1c000 (No response received), retrying (attempt 0)
W: Erasing failure @ 0x1c000 (No response received), retrying (attempt 1)Jestem dość początkujący w tego typu hackowaniu, więc zastanawiam się, czy jest coś innego do wypróbowania przed przystąpieniem do odlutowania modułu CBU, co w moim przypadku jest prawie gwarantowanym zabiciem urządzenia?
AI: Czy możesz podać dokładny model i wersję czujnika TH01, który próbujesz sflashować?
CBU z AHT20