logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zbudować ozonator kwarcowy z zasilaczem komputerowym? - podłączenie kabli

osk1991323 14 Sty 2025 18:42 567 7
REKLAMA
  • #1 21392849
    osk1991323
    Poziom 2  
    Witam. Mam pytanie, otóż od jakiegoś czasu szukam ozonatora, przeglądam Allegro i co się wyświetli po wpisaniu "ozonator kwarcowy". Mam już upatrzony jeden model; wiem, że dane techniczne podane w opisie nie oddają rzeczywistych możliwości urządzeń (są zawyżone). Ale i tak ilość ozonu wystarczy, żeby było, co ma być. Ale zaczął mi świtać w głowie pomysł, by samemu złożyć sobie takie urządzenie. Pomysł jest taki by wykorzystać zasilacz z komputera, on tam watować może, tylko czy coś takiego zadziała? I jeżeli tak, jak to zrobić? To znaczy, które kable podłączyć do generatora ozonu? Proszę wybaczyć, ale nie znam się zbyt na elektryce, wiem, że trzeba uważać i na tyle wiem, jak, co zrobić aby nikomu nie stała się krzywda. Potrzebuję porady i odpowiedzi na pytania.
    AI: Jakiego modelu zasilacza komputerowego planujesz użyć do budowy ozonatora? Czy znasz jego dane techniczne takie jak napięcia wyjściowe i typy złączy?
    Planuje wybrać model do 500 W.
    AI: Czy masz już konkretne elementy do budowy ozonatora kwarcowego? Jeśli tak, jakie są ich dane techniczne?
    Tylko wybrane typy z ogłoszeń.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 21392902
    vodiczka
    Poziom 43  
    Ocena: 4309
    Nie o ''watowanie'' chodzi, a o odpowiednio wysokie napięcie, by zjonizować powietrze. Zasilacz komputerowy nie wytwarza wysokiego napięcia.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #4 21393093
    vodiczka
    Poziom 43  
    Ocena: 4309
    osk1991323 napisał:
    Planuję podłączyć dwa generatory

Czyli nie chcesz budować generatorów wbrew temu, co pisałeś wcześniej.
    osk1991323 napisał:
    zaczął mi świtać w głowie pomysł, by samemu złożyć sobie takie urządzenie.