logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak dodać funkcję jazdy do tyłu w dziecięcym motorze elektrycznym?

robertkulesza1 21 Mar 2025 22:03 189 6
REKLAMA
  • #1 21489774
    robertkulesza1
    Poziom 2  
    Witam, mam pytanie do fachowców na tym forum. Kupiłem synowi motor elektryczny dla dzieci, ale ma możliwość jazdy tylko do przodu. Chciałbym ułatwić mu życie i sobie 😝 i przerobić instalację, żeby mógł jeździć też do tyłu. - Idzie do silnika, a do włącznika i do manetki przy kierownicy. Następnie biały i czarny kabel leci od silnika do manetki. Jak mogę rozwiązać ten problem? Bardzo proszę o pomoc, jestem amatorem w tym.
    Pomarańczowy motocykl elektryczny dla dzieci z rozmontowaną osłoną na tle drewnianej podłogi.
  • REKLAMA
  • #2 21489785
    gklub
    Poziom 34  
    Ocena: 712
    Trudno tak bez szczegółów, ale co zasady jeżeli to jest zwykły silnik dc to zamiana zacisków silnika miejscami zmienia kierunek obrotów.
  • REKLAMA
  • #3 21489804
    robertkulesza1
    Poziom 2  
    To sprawdzałem i napęd działa odwrotnie, tylko nie wiem, jak teraz podłączyć przełącznik, żeby zmieniał bieguny.
  • REKLAMA
  • #4 21489829
    beatom
    Poziom 38  
    Ocena: 857
    Szykujesz syna na cyrkowca?
    W jaki sposob Ci to ulatwi zycie?
    Czy to jest trojkolowiec?
    Niezbyt rozumiem ten pomysl. Zwykly motor z jazda do tylu bedzie niepezpieczna zabawka.
  • REKLAMA
  • #6 21489935
    robertkulesza1
    Poziom 2  
    >>21489829 chodzi mi o to, żeby jeździł normalnie do przodu, ale jak wjedzie gdzieś, gdzie nie może wyjechać, to włączy sobie wsteczny i wycofa

Dodano po 11 [minuty]:

>>21489930
    Dzięki, o to mi chodziło

Dodano po 3 [godziny] 18 [minuty]:

>>21489930 mam 5 pinowy przełącznik czy da się go urzyc ? Nie moge schematu znaleść
    Pięciopinowy przełącznik elektryczny z widocznymi metalowymi pinami.