logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Pomoc w identyfikacji tych modułów programowania dla przekaźnika Sonoff ESP8285 5v

alex113 22 Maj 2025 16:53 978 3
REKLAMA
Treść została przetłumaczona angielski » polski Zobacz oryginalną wersję tematu
  • #1 21557120
    alex113
    Poziom 3  
    Cześć,

Mam takie urządzenie do podlewania. Jest to w zasadzie solenoid 5V podłączony do tej płytki.
    Ta płytka ma ESP8285 i współpracuje z aplikacją SONOFF eWelink.

Chciałbym go sflashować za pomocą esphome. Ponieważ nie mogę tego zrobić w trybie DIY, muszę flashować za pomocą pinów.
    Ale pady do programowania nie mają etykiet. A ja jestem początkujący.
    Próbowałem dopasować do ESP8285 pinout odniesienia, ale jest to trudne.

Czy ktoś mógłby mi pomóc zidentyfikować te pady, abym mógł je sflashować?

Wielkie dzięki !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

Oto zdjęcia.

Zbliżenie na zieloną płytkę drukowaną z podzespołami elektronicznymi i świecącą niebieską diodą LED.
    Zbliżenie na układ scalony ESP8285 zamontowany na zielonej płytce PCB.
    Zielona płytka drukowana zamontowana w szarej plastikowej obudowie z kilkoma przewodami podłączonymi od góry.
    Płytka drukowana z elementami elektronicznymi, kondensatorem, przewodami i diodą LED.
  • REKLAMA
  • #2 21557282
    elktrod
    Poziom 41  
    Ocena: 1397
    A czemu datasheet Ci nie pomogło?
    Załączniki:
    • ESP8285.PDF (812.14 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #3 21557368
    alex113
    Poziom 3  
    >>21557282 .
    Bo nie jestem pewien co do ścieżek. Mógłbym zidentyfikować TX i RX, ale VDD, GND i chyba potrzebuję GPIO, prawda? Tych nie jestem pewien.

VDDPST wydaje się być wejściem kolejki 3.3V. Jest też VDDA, ale nie jestem pewien, czy jest używane.
    GPIO0 wydaje się iść do rezystora. GND wydaje się nigdzie nie iść, chyba że te tylne ścieżki są po to...