logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zbudować subwoofer na 2x20cm z rurą gazociągową?

simon26 17 Gru 2005 21:27 1230 7
REKLAMA
  • #1 2093042
    simon26
    Poziom 11  
    Serdecznie prosze o pomoc! Mam dwa dobrej jakosci glosniki o srednicy 20cm i rure z tworzywa, o sciankach o grubosci okolo2 cm(rura do budowy gazociagow).Mysle juz jakis czas o zbudowaniu na bazie tego- subwoofera,jednak prawie nie mam wiedzy z tego zakresu. Chce aby ten sub chodzil na dwuch kanalach jesli jest to mozliwe.Mam dwa wzmacniacze i jeden jest4/2 chanal a drugi stereo.Nie wiem od czego zaczac. Czy trzeba zamontowac szczelna przegrode miedzy glosnikami,ile litrow powinno przypadac na glosnik?Nie wiem rowniez,czy powinien byc tez otwor (reflex-jak podejrzewam). Jestem laikiem i samodzielnie moge jedynie poprawnie wykonac,niestety zaplanowanie tego "monstrum" od dlugiego czasu spedza mi sen z oczu:D. Prosze o wszelkie rady i wskazowki.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 2093728
    simon26
    Poziom 11  
    No nie potrafie tego rozgryzc,glosniki to tonsile 80/120w 4 ohm
    Prosze o wyrozumialosc,ale wiele z opisywanych rzeczy wymaga pewnej wiedzy,ktora jak sie przyznaje jest mi zupelnie obca.Bez waszej pomocy nie mam szans na realizacje tego pomyslu.
  • REKLAMA
  • #4 2093816
    procekkk
    Poziom 24  
    Ocena: 141
    na stonie tonsila masz wszystkie parametry TS glosnikow wpisujesz je w WinISD i wybierasz rodzaj obudowy (najczesciej BR) potem WinISD liczy ci obudowe ale raczej samemu trzeba dobrac litraz i czestotliwosc strojenia tak aby charakterystyka odpowiadala Ci.
  • #5 2095774
    simon26
    Poziom 11