logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

OpenLN882H_1.18.124 - SmartPlug nie łączy się z siecią WLAN po flashowaniu

vitti210 27 Cze 2025 19:02 1167 2
REKLAMA
Treść została przetłumaczona niemiecki » polski Zobacz oryginalną wersję tematu
  • #1 21591487
    vitti210
    Poziom 2  
    Witam.

Po pierwsze, czapki z głów za troskę o przymus chmurowy urządzeń SmartHome z Chin. Mam kilka urządzeń, które nieustannie dzwonią do Chin, potajemnie podmieniając swoje adresy MAC i utrudniając mi życie.

Chociaż napisałem już własne programy dla niektórych ESP, wciąż jestem stosunkowo nowy w Tasmota, MQTT i tak dalej.
    Mam więc pierwsze problemy i liczę na wasze wsparcie.

Zrzuciłem SmartPlug https://www.elektroda.com/rtvforum/topic4091325.html zgodnie z Twoim tutorialem za pomocą dumpera, co zajęło około 2 godzin, a następnie sflashowałem go firmware OpenLN882H_1.18.124.bin.
    Urządzenie udostępnia AP "OpenLN882H_C25E1088". Po podłączeniu do niego i wywołaniu adresu 192.168.4.1 strona konfiguracji otwiera się zgodnie z oczekiwaniami. Zmieniłem adres MAC na A1:50:C2:5E:10:88.

Jest również napisane
    " 0 drivers active, total 12
    Cfg size: 3584, change counter: 8, ota counter: 0, incomplete boots: 1 (might change to 0 if you wait to 30 sec)!
    Chip temperature: 54.1°C
    Reboot reason: 1 - Soft
    MQTT State: not configured"
    Jednak licznik rozruchu nie spada do zera.

Jeśli następnie przejdę do ustawień "WiFi & Web" i kliknę "Scan local networks", pojawi się komunikat
    "To zajmie kilka sekund
    TODO LN882H" .... i nie zostają znalezione żadne sieci. Jeśli ręcznie wprowadzę dane "Tutaj są darmowe wirusy" i odpowiednie hasło, urządzenie wyłączy AP i powinno normalnie połączyć się z moim routerem, ale tak się nie dzieje.

Co robię źle? To nie mogą być czary, prawda?

Pozdrawiam
    Andre