logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] FAAC 452 MPS – jak podłączyć radioodbiornik PROXIMA NW2 z FAAC 452 MPS i czy wymaga programowania?

praiks1 05 Sie 2025 10:58 312 7
REKLAMA
  • #1 21626396
    praiks1
    Poziom 3  
    Bardzo bym prosił o przedstawienie mi na prostym rysunku sposobu podłączenia centrali FAAC 452 MPS z PROXIMą NW2. Ogólnie nie znam się na takich sprawach, ale jak ktoś mi coś podobnego dobrze wytłumaczy, to uda mi się to wykonać. Moja dotychczasowa przystawka radiowa w w/w centrali działa bardzo źle od kilku dni. Jak piloty działały z ulicy do 100 m, teraz nie działają wcale, nawet po wymianie baterii. Obawiam się, że coś wysiadło w przystawce radiowej. Dlatego chcę przejść na PROXIMę NW2. Czy po podłączeniu radioodbiornika centralę trzeba od nowa programować, czy wystarczy zaprogramować piloty i powinno działać jak dawniej?
    AI: Czy możesz podać, do których zacisków w centrali FAAC 452 MPS była podłączona Twoja dotychczasowa przystawka radiowa albo czy masz jej schemat podłączenia?
    Dotychczasowa przystawka radiowa była na wtyk. Była też marki FAAC.
    AI: Czy masz już piloty, które są kompatybilne z PROXIMA NW2, czy planujesz użyć swoich dotychczasowych pilotów?
    Pilotów jeszcze nie mam. Wiem tylko tyle, że PROXIMA NW2 działa z moimi dotychczasowymi i FAAC FIX.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 21626410
    rokbok
    Poziom 40  
    Ocena: 1022
    Tu nie ma co rysować, w centrali pod styki 9 i 14 podłączasz kanał 1 Proximy dla otwierania całkowitego, sekwencyjnego, kanał 2 Proximy podłączasz pod 10 i 14 centrali dla otwarcia częściowego (furtki), zasilanie dla Proximy możesz wziąć z wejść 16 i 17 centrali.

Antenę do Proximy podłączasz do tylnych styków, oplot do skrajnego wejścia, żyłę do drugiego wejścia, piloty dla poszczególnych kanałów programujesz w/g instrukcji do Proximy.
  • REKLAMA