logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Amica PI7543NSTK Jaki filtr przeciwzakłóceniowy do – różnice w kondensatorach Y2

oskarpiecha 10 Gru 2025 09:42 507 9
REKLAMA
  • #1 21776585
    oskarpiecha
    Poziom 5  
    Cześć, muszę wymienić filtr przeciwzakłóceniowy w płycie indukcyjnej Amica PI7543NSTK. Niestety nie jestem w stanie kupić identycznego jak oryginał filtra do wymiany. Udało mi się znaleźć dwa bardzo podobne, jednak jestem zbyt zielony w temacie, żeby stwierdzić, czy będą one w porządku. Jedyna różnica, którą jestem w stanie wychwycić jako laik ze zdjęć filtrów, to że w oryginalnym mam dwa kondensatory Y2, a w tych, które rozważam, jest jeden (te czerwone). Dodaję zdjęcie starego, spalonego filtra i linki do dwóch potencjalnych na wymianę.
    Prośba o pomoc - czy jeżeli wybiorę któryś z tych filtrów i wstawię go w płytę indukcyjną, to będzie wszystko ok? Przyczynę spalenia filtra, czyli tranzystor, wymieniłem na nowy.

Model płyty: PI7543NSTK

Stary filtr THT-FG361-12:
    Spalony filtr przeciwzakłóceniowy z dwoma cewkami i kondensatorami MKP-X2 5uF na płytce PCB

Nowy filtr 1: https://north.pl/promo/filtr-przeciwzakloceni...zJep59dThUuvyYJczGPQDZvSxjXA1rfhoCI6AQAvD_BwE

Nowy filtr 2: https://www.klinikaagd.pl/czesci-agd/25-Filtr przeciwzakłóceniowy do płyty indukcyjnej-|0;KL6S1U3A5U/?gad_source=1&gad_campaignid=16238370400&gbraid=0AAAAADvUUq2OnUsQ6luyzAyaa_AVfuPpD&gclid=CjwKCAiA0eTJBhBaEiwA-Pa-heU_lGwX0KHz_rcbjB5ld0N-AgeZ0kgLckRVJiC83T1AHAo5-D6KhBoCR4EQAvD_BwE
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 21776698
    TONI_2003
    Moderator
    Ocena: 3814
    Przecież o ile spód PCB wygląda tak jak na foto to sama ewentualna naprawa to "pestka"...
    Spód zielonej płytki PCB z widocznymi ścieżkami, punktami lutowniczymi i kostką zaciskową
  • REKLAMA
  • #4 21776868
    oskarpiecha
    Poziom 5