Cześć, szukałem schematu wzmacniacza mocy do mojego generatora funkcyjnego bez powodzenia. Wciąż jestem początkujący i nie mam wystarczającej wiedzy, aby zrobić go samemu. Po wielu poszukiwaniach wiem już trochę o tym, jak działają wzmacniacze, ale nie mogę znaleźć żadnych informacji na temat tego, jak zaprojektować odpowiedni wzmacniacz prądowy/napięciowy, który może obsługiwać częstotliwości od 1 Hz do 30 MHz lub jeśli jest to zbyt duży zakres częstotliwości, podzielić go na 3 różne wzmacniacze, które razem mogą obsłużyć pasmo. Wzmacniacze dyskretne są przeznaczone do 20 Hz-20/30 kHz, o ile udało mi się znaleźć, lub do zakresu RF od 10 MHz do 1 GHz. Moja koncepcja polega na zbudowaniu jednego przy użyciu szybkich wzmacniaczy operacyjnych o dużej szybkości narastania w kaskadzie lub kompozycie, tak aby maksymalnie wykorzystać szerokość pasma i szybkość narastania, a następnie stopnia wzmacniacza prądowego klasy AB przy użyciu stopnia wyjściowego Sziklai / CFP. Nie kupiłem jeszcze żadnych tranzystorów wysokiej częstotliwości ani żadnych wzmacniaczy operacyjnych, ponieważ nie jestem pewien, jak to zrobić. Nie ufam sobie, że będę w stanie to zbudować, mimo że rozumiem prawie całą koncepcję oprócz mnożnika VBE i tego, jak bym to zaimplementował. Nie mam pojęcia, jak działa slew rate/GBW itp. poza tym, że dyktują one całkowite dostępne wzmocnienie. Nie mogę być jedynym tutaj, który chce więcej prądu i nieco wyższego VPP dla mojego generatora funkcyjnego, więc piszę to w nadziei, że inni na moim miejscu lub ktoś, kto wie o tym, mogliby zebrać się razem i stworzyć wzmacniacz sygnału, który ma wejście dwuszynowe ± 35-40 V i podobne wyjście, ale z regulowanym prądem w zakresie 0-10 A, tak że nie ma wielu rzeczy, których nie można napędzać za pomocą generatora funkcyjnego.
Przepraszam za ścianę tekstu i dzięki za przeczytanie i być może pomoc.