logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] LG FA162 – jak poprawnie podłączyć moduł Bluetooth i dotykowy do zasilacza wieży?

jarek15371 03 Sty 2026 23:45 252 2
  • #1 21798026
    jarek15371
    Poziom 6  
    Ocena: 1
    LG FA162 – jak poprawnie podłączyć moduł Bluetooth i dotykowy do zasilacza wieży? LG FA162 – jak poprawnie podłączyć moduł Bluetooth i dotykowy do zasilacza wieży?
    Proszę o pomoc coś robię nie tak ,jestem samoukiem jeśli chodzi o elektronikę i jest to moje hobby ostatnio pomyślałem żeby dodać do mini wieży LG Fa162 moduł bluetooth do tego chciałem zrobić również załączanie modułu dotykiem użyłem gotowych modułów "dotyku" , bluetooth i przetwornicy step down Lm2596 ponieważ moduł dotykowy oe-tp pojemnościowy moduł dotykowy ma zalecane napięcie 12V a bluetooth wymaga 5V .Wszystko działało jeśli podłączony układ był na zewnętrznym zasilaczu laboratoryjnym ustawienia 12 V 0,5A chociaż zauważyłem że układ wzbudzał wzmacniacz wieży jeśli przetwornica była wyłączona podłączone na jeden kanał przez kabel cincz na wejście AUX , stwierdziłem że teraz wybiorę napięcie z zasilacza wieży podłącze i będę cieszyć się nową funkcją jaką miało być bluetooth niestety tutaj zaczęły się schody,po pierwsze jak wszystko było podłączone słyszałem jakiś dziwny dźwięk z zasilacza jakby pisk więc szybko wyłączyłem i kolejny raz wszystko po sprawdzałem wyglądało wszystko ok więc kolejna próba i było to samo, odłączyłem główne taśmy zasilające i sprawdzałem po kolei nic nie znalazłem natomiast wieża normalnie się włączyła problem okazał się taki że moduł dotykowy działał ale nie wyłączała się przetwornica tak jak by były jakieś przejścia przez moduł bluetooth, . Zastanawiam się czy nie powinienem zastosować może jakiś diod prostowniczych i tak zrobiłem na jednej linii między modułem bluetooth a przetwornicą step-down nie było efektu włączyłem odwrotnie i zadzia