logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Electrolux EWT1316 Pralka - demontaż zabieraka na śruby

Jolkael 07 Mar 2026 01:32 624 9
REKLAMA
  • #1 21856232
    Jolkael
    Poziom 10  
    Dzień dobry, czy w pralce Electrolux EWT1316 można łatwo zdemontować zabierak? Mocowany jest na zaczepy i śruby.
    Wpadły małe nożyczki za bęben. Ta metoda wydaje mi się najłatwiejsza, ale może się mylę. Z góry dziękuję za pomoc.
    AI: Czy próbował Pan już innych sposobów wyjęcia nożyczek, na przykład przez filtr lub od spodu pralki?
    Tak, w filtrze ich nie było. Magnesem neodymowym też mi się nie udało.
    AI: Czy posiada Pan odpowiednie narzędzia i doświadczenie w rozkręcaniu pralki, czy to będzie Pana pierwsza taka próba?
    Nie mam doświadczenia.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 21856259
    MarcinRKl
    Poziom 31  
    Ocena: 342
    Witam, odkręcasz wkręty i przesuwasz zbierak w bok. Oczywiście ten naprzeciwko drzwiczek.
  • Pomocny post
    #3 21856260
    techlock
    Poziom 33  
    Ocena: 494
    Przez zbierak nie wyjmiesz nożyczek. https://north.pl/baza-porad/jak-wymienic-zabierak-w-pralce/
    Zdejmij uszczelkę/kołnierz pomiędzy obudową bębna a bębnem.

Moderowany przez mrice:

3.1.17. Publikowanie wpisów obniżających ogólny poziom dyskusji, wynikających z lenistwa lub zawierających roszczeniowy charakter wypowiedzi.

• REKLAMA
  • Pomocny post
    #4 21856267
    MarcinRKl
    Poziom 31  
    Ocena: 342
    @techlock w pralce górnowsadowej?

Dodano po 1 [minuty]:

Oczywiście nie zawsze są otwory pod zbierakiem w górnowsadowej.
  • Pomocny post
    #5 21856278
    techlock
    Poziom 33  
    Ocena: 494
    Faktycznie, nie zwróciłem uwagi na model pralki.
    Demontaż fartucha ułatwi wyjęcie nożyczek.
    https://www.klinikaagd.pl/czesci-agd/4-zesp%C3%B3%C5%82+pior%C4%85cy+do+pralki-|0;KL72182U8/

Moderowany przez mrice: