Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Sharp sf 2014 błąd L1. Przy kopiowaniu wciąga kartkę do połowy.

19 Jan 2006 14:37 1272 11
  • Level 10  
    Czy ktoś podpowie,przy kopiowaniu wciąga kartke do połowy,lampa skanera i silnik uruchamiają sie i STOP ,,pokazuje błąd L1.Testuje go 1-01 i nic sie nie dzieje,przy 1-02 pali sie symbol bebna i tonera,jestem całkowicie zielony w kserokopiarkach,
    [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • Level 19  
    Nie mam dokładnie to tej kopiarki kodów , ale L1 to najprawdopodobniej
    błąd luster, względnie skanera,
  • Level 27  
    Witam

W serwisówce od sharpa 2020 błąd L1 oznacza :
    SCAN FORWARD PROBLEM. MOTOR, SENSOR, BOARD - wiec masz prawdopodobnie problem z zespolem skanującym.
  • Level 15  
    - co to znaczy, że przy 1-01 nic się nie dzieje? skaner nie rusza?
    - w 1-02 symbol bębna oznacza ze czujnik pozycji domowej skanera jest aktywny - jeżeli przesuniesz skaner ręcznie w bok powinien zgasnąć. Jeżeli nie gaśnie to czujnik do czyszczenia/wymiany. Analogicznie symbol tonera oznacza czujnik pozycji luster 4 i 5.
    - czy po przesunięciu skanera ręcznie i włączeniu maszyny wraca do pozycji startowej?
  • Level 10  
    przy 1-01 skaner nie rusza,jak go recznie przesune to nie wraca
  • Level 15  
    sprawdź czy działa silnik napędzający skaner -
    - czy są przejścia między parami uzwojeń?? (skorzystaj z serwisówki)
    - czy jest zasilanie silnika ??( odpowiedzialny układ IC107 na płycie )
    Najlepszym rozwiązaniem byłaby podmiana na inny - sprawdzony silnik.
    A może obciążenie jest zbyt duże??Nie ma oporów przy przesuwaniu skanera ręką?

Dodano po 3 [minuty]: