logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Gorąco prosze o instrukcje montażu radiatorów na RAM...

witek06 23 Sty 2006 16:07 1275 3
REKLAMA
  • #1 2210523
    witek06
    Poziom 11  
    Ocena: 4
    Witam...mam 2 kingstony 512MB ddr...i chcialbym zapewnic im chlodzenie radiatorami...lecz wogóle nie znam sie na tym...wiem ze musze kupic radiatory na allegro...tylko co dalej?
    Jak je zamontwać...prosze o dokładny opis bo jestem zielony...!!!:!:
  • REKLAMA
  • #2 2211540
    Jemi5
    Poziom 15  
    Ja polecam Ci takie radiatory na RAM:
    http://www.allegro.pl/show_item.php?item=83100577

Są wykonane całkowicie z miedzi, a i montaz jest bardzo łatwy. Na wczesniej posmarowane pastą termoprzewodzącą (najlepiej srebrną )kości pamieci nakładasz radiatory i montujesz specjalna zapinke żeby sie nie ruszały.

Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #3 2218242
    witek06
    Poziom 11  
    Ocena: 4
    kurcze bo w w tym zestawie do chlodzenia ramu sa taśmy dwusronne termoprzewodzace...czyli pasta juz nie jest potrzebna jak sa te tasmy? i czy te miedziane bleszki przyklada sie z 2óch stron kosci czy tylko z jednej....I teraz odchodziac od tematu...chcialbym zamontowac wentyl co wprowadze zimne powietrze do obdowy tylko ze jak juz go kupie to nie wiem gdzie go podłączyć...bo wszystkie kabelki od zasilacza sa juz zajęte...nie mam pojecia gdzie one sa...choc wiem ze ja mam tylko z tyłu domontowany jeden wentyl...
  • #4 2220033
    Jemi5
    Poziom 15