logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

chce złożyć kolumny z głośników stx`a...tylko jakie? :(

dolphin123 18 Lut 2006 21:43 1262 9
REKLAMA
  • #1 2319655
    dolphin123
    Poziom 21  
    Ocena: 167
    Witam

Chciałbym złożyć kolumny 3drożne 8ohmowe stx`a z głośnikiem basowym maksymalnie 22cm średnicy.... średniotonowych na stronie nie jest wiele, zakup ich zależy od głośnika jaki zastosuje..lecz narazie nie wiem jaki basowy zastosować... może dać 2niskotonowe 4ohmowe w szereg? czy lepiej dać jakiś jeden z tych co proponuja? I tu dochodzi jeszcze wtedy problem obudowy i litrarzu... czy zamknięta czy br....?

Bedą to moje pierwsze kolumny więc nie mam żadnego doświadczenia i mam nadzieję że pomożecie mi w moim projekcie.

Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #2 2319721
    El_liero
    Poziom 24  
    Ocena: 47
    sredniaki i wysokotonowce z STXa nie sa za dobre ( moje zdanie)... niskotonowe za ta kase sa spoxik ( sam bede konstruował na STXach niskotonowych... piszczałke biore z TVM)
    co do obudowy to zależy od tego jakie głośniki wybierzesz... głównie niskotonowego
  • REKLAMA
  • #3 2319724
    jaro_21
    Poziom 22  
    Ocena: 13
    możesz skopiować coś z diy jest troche kolumn na stx ale głównie niskotonowe mają wzięcie, średnie są ciche a do wysokotonowych trzeba dawać tłumiki
    na pierwszą kontrukcję łatwiej jest zrobić coś 2 drożnego
    to tak ogólnie
  • #4 2319760
    dolphin123
    Poziom 21  
    przeglądałem troszke już diy i jest tam tyle różnych wersji że nie moge się zdecydować gdyż nie wiem jaki głośnik parametrowo jest najlepszy... wysoki i średni napewno nie będzie stxa. Tylko niskotonowy chce wstawić niskotonowy ale niestety nie mam pojęcia jaki wziąc. może jakieś rady?:)
  • REKLAMA
  • #5 2319811
    El_liero
    Poziom 24  
    Ocena: 47
    patrz na parametry dBSPL okolo 90 to jest spoxik... mniej niz 85 to taka troche lipa