Siłowniki musisz zamontowac tak, by pręty do nich dołączone pracowały w ich osi i równolegle do cięgieł ryglujących zamki w samochodzie. Musisz do drzwi przeciągnąć po dwa przewody (do mastera w drzwiach kierowcy pięć) do każdego siłownika, a sam moduł zamontuj gdzieś w kabinie. Dobre miejsce to lewy kickpanel lub pod deską. Jak nie masz dokumentacji do tego zamka, to poszukaj na elektrodzie. Było mnóstwo tematów poświęconych montowaniu centralnych w autach i spianiu ich z alarmami. Na pewno znajdziesz. Poszukaj właściwie dowolnej instrukcji montażu zamka. Są one do siebie podobne. kolory kabli też są zazwyczaj takie same:
czerwony - +
czarny - -
niebieski/zielony - do siłowników
biały/brązowy - impulsy do otwierania/zamykania z mastera lub alarmu
Dodatkowo może jeszcze być wejście na + po stacyjce jeśli sterownik ma jakeiś dodatkowe funkcje.
Użyj szukaja (wpisz hasło st1000 - to taki uniwersalny sterownik zamka)