logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zbudować stroboskop 12 V do samochodu z dwoma palnikami?

koks3c 26 Lut 2006 22:53 2004 8
REKLAMA
  • #1 2352050
    koks3c
    Poziom 10  
    Ocena: 3
    Witam Koledzy, naszło mnie zeby sobie cos niecoś sklecić otóz chodzi mi o stroboskop na 12 V do samochodu, dobrze by było na 2 palniki coś w tym stylu jak na tym http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=87747904
    JAkis wykaz częsci schamat, byłbym wdzięczny zadobrze opisane schematy jestem początkującym elektronikiem:D Bardzo proszę o odpowiedz.
    POZDRÓWKO moze na gg 9547673
    Przeglądałem troche forum, coś niecoś o tym pisze ale to jest jak dla mnie ciągle mało. :D
  • REKLAMA
  • #2 2352150
    maciekstyczen
    Poziom 11  
    Ocena: 5
    witam.Kolego szanowny ciężko jest wymodić samaemu strobo do auta.te co są na allegro mają dosć fajny stosunek jakoiści co do ceny .naprawdę polecam .3m sie i powodzonka
  • #3 2352227
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 3623
    Nie trzeba wcale wymyslać choć trzeba odrobine ruszyć głową. Wystarczy w szukajce wpisać stroboskop i pokrewne hasła (strobo 12V...) i poczytać sobie. Inną drogą jest wykorzystanie strobo na 220 V i zrobienie do niego przetwornicy z 12 na 220 (choć to trochę droga okrężna, bo można od razu zrobić przetwornicę dc/dc z 12 na 350 V). Zresztą o tym też już było wiele razy na forum.
    Proszę bardzo, choćby tu:
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic194001.html
    Wynik wpisania do szukaja: "+stroboskop+12V"
  • REKLAMA
  • #4 2352911
    bb
    Poziom 20  
    Ocena: 16
    Ta aukcja z allegro to jesli sie nie myle jest zrobione na diodach...
  • REKLAMA
  • #6 2353956
    crazy_88
    Poziom 42  
    Ocena: 165
    widzlalem fajne stroboskopy w noraurto moze w twoim miescie jest taki sklep i do tego wszystko tanie
  • #7 2641096
    prosiak_wej
    Poziom 39