Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jaki aparat cyfrowy wybrać

11 Mar 2006 23:11 2371 13
  • Level 14  
    Witam,

Chce sobie kupić jakis dobry aparat cyfrowy tak do 800 zł
    Wybrałem 2 modele:

KODAK Z730

Nikon Coolpix 5600

nie jestem profesjonalistą, do tej pory miałem cyfrówke trusta kupiona dość dawno ale przyszła pora na zamiane na cos nowego i dobrego.
    Czy miał ktoś kiedyś któryś z tych aparatów i by mógł mi conieco podpowiedzieć??

Z góry dzięki za podpowiedzi
    [30.03.2021, webinar elektroda] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • Level 21  
    Mam tego kodaka i robi naprawdę bardzo dobre zdjęcia. :D
    Co do nikona to ma troszkę większą matrycę ( 5,4 ). Przy robieniu klipu zapis klatek to 15 a w kodaku 12 ( 640x480 ).
    Kodaczek ma wiekszy wyswietlacz 2,2 caala, nikon 1,8.

Osobiście kupiłbym kodaka.

Pozdrawiam :wink:

p.s
    to masz opisy:

http://www.allegro.pl/item91247198_nowy_kodak_z730_sd512_mb_futeral_kodak_gw12m.html

http://www.allegro.pl/item90736952_nikon_coolpix_5600_nowy_z_gwarancja_okazja_.html

a tu recenzje:

http://www.recenzje.net.pl/1-aparaty_cyfrowe/6.650-kodak_easyshare_z730

http://www.recenzje.net.pl/1-aparaty_cyfrowe/6.631-nikon_coolpix_5600
  • Level 14  
    no właśnie tez widze ze kodaczek ma więcej bajerów...np ręczne nastawienie migawki i przesłony.....bardziej może byc wszechstronny.

na allegro nawet jest po 750 zeta ;-)
  • Level 39  
    Rozejrzyj się w tej cenie za używanym Fuji S5500...
    - bardzo dobry jasny obiektyw 2.8-3.1 z 10-krotnym zoomem
    - ładne kolory, lampa błyskowa nie przepala zdjęć
    - nagrywanie filmików wysokiej jakości 640x480 30kl/s MJPEG bez ograniczenia czasu - do pojemności karty