Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
HelukabelHelukabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Reklama w TV. Dlaczego jest głośniejsza od innych programów?

14 Mar 2006 16:58 7167 47
  • Poziom 12  
    dlaczego reklamy w tv są głośniejsze od pozostałych programów .???
  • HelukabelHelukabel
  • Poziom 19  
    Jak zaśniesz oglądając nudny film to reklama Cię obudzi. A tak na poważnie to ma to po prostu zwrócić Twoją uwagę na reklamę.
  • Poziom 12  
    tv to nie zegarynka ja chce spokojnie usnąć słuchając wybranego programu. Może jest na to jakiś paragraf ?? Albo zrobić ogólnopolski sondaż wśród abonentów a wynik wysłać do operatorów tv. Podejrzewam że takich jak ja niezadowolonych jest więcej.
  • Poziom 33  
    otóż reklamy nie są nominalnie głośniejsze od programów- bo wg prawa być nie mogą. trik polega na wyciszaniu niepotrzebnych sygnałów, czy jakos tak, nie znam się, w każdfym razie wszystko jest zgodne z prawem, a kto cierpi- konsument :)
  • Poziom 31  
    Dlatego nie oglądam tego "czegoś" co oferuje nam telewizja publiczna...w moim telewizorze obsługiwane jest tylko eurozłącze pod które podłączony jest philips DSB 3010...a co dalej wiekszość się domyśli ;) nie mam zamiaru oglądać tej tandetnej totalnie dennej głupiej papki jaką serwują nam na polsacie i tvnie...o 1ce 2ce i regionalnej nawet nic nie mówie bo nie chcem dostać palpitacji paznokcia...
  • Poziom 19  
    No tak. Ale np. wszelkiego rodzaju Discovery też można w nocy oglądać jedynie z pilotem w ręku ( palec na przycisku vol- ). Pomimo, że głośniej nadają w większości te swoje przerywniki, a nie reklamy - coraz trudniej mi to znieść.
    Podobno są telewizory, które radzą sobie z tym problemem (jakieś układy kompresji fonii, czy coś podobnego).
    Czy ktoś ze speców od TV może to potwierdzić i trochę przybliżyć?
  • HelukabelHelukabel
  • Poziom 31